Kehtaisinko mä vielä laittaa opettajalle sähköpostia liittyen mun opinnäytetyöhön? Kun olen siis jo valmistunut

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Sain opinnäytetyön toiminnallisesta osuudesta 3 ja sydän syrjällä odotin mikä on lopullinen arvosana. Kirjallisen osuuden palautettuani ja opettajan sen tarkistettua, sain lopulliseksi arvosanaksi 4.

Mä niin haluaisin tietää, että mitä opettaja oli mieltä siitä kirjallisesta osuudesta ja kuinka se nosti arvosanan. Mutta kehtaanko laittaa vielä s.postia asiasta?

moi!

itse sain kirjalliset arvioinnit postissa kotiin valmistumisen jälkeen. Taisin soitella opintotoimistoon ja pyytää sieltä. Eiköhän ne opet jotkut arviontiraportit kirjoittele, niin että miksi et saisi nähdä omaasi! =)

Alkuperäinen kirjoittaja _--_:
moi!

itse sain kirjalliset arvioinnit postissa kotiin valmistumisen jälkeen. Taisin soitella opintotoimistoon ja pyytää sieltä. Eiköhän ne opet jotkut arviontiraportit kirjoittele, niin että miksi et saisi nähdä omaasi! =)

Opinnäytetyö tuli tänään postissa, mutta ei mitään muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en kyselis, olisin onnellinen ja tyytyväinen loppu numeroon :)

No kyllä mä olenkin todella tyytyväinen siihen numeroon, mutta oikiasti haluaisin tietää pitikö mun kirjallista osuutta sitten niin hyvänä.

Yhteistyössä