Kehtaatko käydä yksin kaupassa ostamassa nämä tuotteet..?

  • Viestiketjun aloittaja Anette
  • Ensimmäinen viesti
Miä
Ei kamalasti hävetä. Viimeksi hävetti kortsuja ostaessa ihan vähän kun olin äitin kanssa kaupassa ja ostin paketin niitä. Äiti kun sen huomasi niin se karjaisi suuren ääneen että et kai siä kondomeja osta??!! Anna ne tänne niin hää pistelee ne täyteen reikiä. Äiti halusi paljon lapsenlapsia :D :D :xmas:
 
xxx
Mä en tottapuhuen kehdannut ostaa ykspäivä kortsuja. Meillä ei tällähetkellä seksielämä onnistu.
Tarkoitus ilahduttaa miestä suihinotolla, siis loppuun asti. Mutta oksennusrefleksin vuoksi pakko saada siihen jotain väliin. Siis että voisi laueta suuhun.

Ja kassan vieressä oli jotain uusi makukortsuja.

Mutta mie olen hyvinkin näkyvästi raskaana ja iski sellainen olo että tyhmänä / hullunahan tuo mua pitää jos kortsuja raskaana ostan.

Jäi siis silläkertaa kauppaan ostamatta. Ei mua yleensä nolota, mutta jotenkin just silloin tuli sellainen olo.
 
vieras
entäs teitin miehet..? meillä mies ostaa siteet yms yksikseenkin kaupassa ollessaan ja on suorastaan ylpeä siitä.. :) tosin sille täytyy olla tarkat nimet ja mallit tiedossa, että tulee oikeita..alusvaatteita en tosin oo sitä vielä pyytänyt ostamaan, ei oo ollut tarpeen pistää sitä asialle..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
entäs teitin miehet..? meillä mies ostaa siteet yms yksikseenkin kaupassa ollessaan ja on suorastaan ylpeä siitä.. :) tosin sille täytyy olla tarkat nimet ja mallit tiedossa, että tulee oikeita..alusvaatteita en tosin oo sitä vielä pyytänyt ostamaan, ei oo ollut tarpeen pistää sitä asialle..
Kyllä miehenikin kehtaa. Hoitaa meillä kaupassa, apteekissa ym. käynnit.
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
entäs teitin miehet..? meillä mies ostaa siteet yms yksikseenkin kaupassa ollessaan ja on suorastaan ylpeä siitä.. :) tosin sille täytyy olla tarkat nimet ja mallit tiedossa, että tulee oikeita..alusvaatteita en tosin oo sitä vielä pyytänyt ostamaan, ei oo ollut tarpeen pistää sitä asialle..
Kyllä kehtaa, siteet osaa ostaa ja vastahan se on 2 kertaa käynyt ostamassa raskaustestinkin, ei miulle tosin :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anette:
ja siis yksitellen..

1. kortsuja
2. siteitä/tamponeja
3. stringit

riittääkö teillä pokkaa tähän?
Riittää pokka. Mut eipä tarvi ostella noita mitään enää, kun en käytä. Eiku nii...Siteitä tulee osteltua koiran juoksupöksyihin ja niitä isoimpia ja halvimpia. Mut ennen seuraavaa juoksua tuokin narttu leikataan, joten eipä tarvi sit sillekkään siteitä ostella :D

Ja mies myös. No stringejä sen ei oo ikinä tarvinu ostaa, ku en niitä käytä, mut siteitä joutu ostaa synnytyksen jälkeen miulle ja tamppooneja silloin kun käytin. Kortsujakin on ostanu ku oli tarve. Miksei noita nainen tai mies kehtais ostella yhdessä tai erikseen?!? :eek:
 
En nyt ymmärrä miksen kehtaisi? :eek: Viimeksi ostin kahdet tulipunaiset stringit, kun maksoivat 39snt/kpl. :D Ja viimeksi kun ostin kortsuja, oli esikoinen mukana. Tosin pojalta salaa nappasin ne koriin, en halunnut selitellä mitä ne ovat.
 

Yhteistyössä