Kehtaanko soittaa päiväkotiin ja kysyä milloin voisi tuoda lapsen hoitoon....

maisa
Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:
Sanokaas mulle sitten, jos poika on syönyt tosi hyvin ja kaikki pysynyt sisällä, gefilus tuotteita antanut vaan ja tietty ruokaa... leikkii tuolla ihan niinkun normaalistikkin. ei ole väsynyt, ei kuumeinen... Niin onko se nyt sitten niin että pitäs istua huominen päivä sisällä, ja katsoa kun poika saa itku raivareita kun ei pääse ulos :ashamed:
saako teillä lapsi aina tahtonas läpi kun itkee ja raivoaa? itsestäsihän se vaan on kiinni jos lapsella on sisällä tylsää....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:
Soitin päiväkotiin, ja he olivat sitä mieltä.
Että voi tuoda jos tämä päivä ja yö menee niin että ei oireile mitenkään... ja että on virkeä.

No, eipä ole poika oireillut, ja on enemmän kun virkeä. Joten toivon,että kaikki menee tänään hyvin ja voi mennä huomenna päiväkotiin.
Opiskelen opettajaksi ja minulla on myös paljon läsnäoloa vaativia päiviä. Mutta aina, kun lapset ovat olleet sairaita poissaolot ovat onnistuneet hyvin. Tosin asia vaatii sen, että viitsii itse ottaa opettajiin yhteyttä ja kertoa poissaolostaan. Joskus olen saanut jonkun esseen kirjoitettavaksi, mutta usein on todettu että kotona siaraiden lasten kanssa on niin paljon rankempaa kuin luennolla/harjoittelussa ettei minun ole tarvinut tehdä mitään ylimääräistä. Eli kehottaisin sinua vain ottamaan koululle yhteyttä ja
pysykää kotona ensi viikkoon!
Enköhän mä ole kouluun ollut yhteydessä jo eilen illalla ja tänään
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja maisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:
Sanokaas mulle sitten, jos poika on syönyt tosi hyvin ja kaikki pysynyt sisällä, gefilus tuotteita antanut vaan ja tietty ruokaa... leikkii tuolla ihan niinkun normaalistikkin. ei ole väsynyt, ei kuumeinen... Niin onko se nyt sitten niin että pitäs istua huominen päivä sisällä, ja katsoa kun poika saa itku raivareita kun ei pääse ulos :ashamed:
saako teillä lapsi aina tahtonas läpi kun itkee ja raivoaa? itsestäsihän se vaan on kiinni jos lapsella on sisällä tylsää....
Selvä juttu, ei saa tahtoaan läpi, mutta nauttii olla enempi ulkona nytkun on tämmöiset ilmat....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:
Alkuperäinen kirjoittaja työ ei voi olla tärkeempi:
et voi viedä tartuttaa muut ihan varmasti malttakaa hoitaa kotona kunnolla
Mä en olekkaan töissä, vaan koulussa, ja mun kurssit menee mönkään ku en ole paikalla, kursseilla jossa on pakollinen läsnäolo.
Mä olin juuri puoltoista viikkoa putkeen poissa poikien mahataudin takia. Se siitä kurssista :|

Ja 1vrk on tavallisessa vatsataudissa se aika kun pitää olla kotona niin ettei ole oksentanut ja uloste normaalia. Mutta: tarttuuhan se tauti viel kauan senkin jälkeen. Kukaan ei niin kauaa lapsia voi koton pitää ja tuo on virallinen ohje ainakin täällä. Noron ollessa kyseessä 2vrk.
 

Yhteistyössä