Kehtaanko käydä sanomassa naapurille

Arvatkaa mitä?

Nyt ne kantaa sinne lisää puutavaraa, aloittavat varmaan taas kello 21 :LOL:

Siis mua ei edes vituta tai mitään, mun mielestä tää on hervotonta :D. Luojan kiitos niiden terassi, portti, aita yms on väkisinkin pian valmiit, sillä ei tuolle pikku pihalle voi suurensuuria rakennelmia saada aikaiseksi :xmas: . Ja muksut laitan meidän makkariin nyt, niin melu ei heitäkään haittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Arvatkaa mitä?

Nyt ne kantaa sinne lisää puutavaraa, aloittavat varmaan taas kello 21 :LOL:

Siis mua ei edes vituta tai mitään, mun mielestä tää on hervotonta :D. Luojan kiitos niiden terassi, portti, aita yms on väkisinkin pian valmiit, sillä ei tuolle pikku pihalle voi suurensuuria rakennelmia saada aikaiseksi :xmas: . Ja muksut laitan meidän makkariin nyt, niin melu ei heitäkään haittaa.
No NYT äkkiä mainetta hankkimaan, ettet taas jää kakkoseks :xmas:
 
v
Sekä talonyhtiöissä että jopa omakotialueella on säännöt; kukaan ei saa elää kuin pellossa! Joopa joo, niin helppo on sanoa että suvaitsevaisuutta peliin... Meillä ei tyttö ainakaan nuku yhtään minkäänlaisessa metelissä. Ei vaan pysty. Enkä muuten minäkään.

Yleisimmim hiljaisuuden ja kotirauhan aika alkaa 22.00
 
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Niillä on varmaan ihan erilainen päivärytmi kuin teillä! :D Ja oisko ne asunut aiemmin jossain omakotitalossa niin eivät edes "huomaa" ajatella muita? :D
Mä luulen, että ne odottavat poikaansa avuksi rakennushommiin. Poika asuu tuossa naapuritalossa meinaan, ja on töissä päivisin...se saattaisi selittää tämän fiksun aikataulun :D

No, onneksi ennakoin ja petasin lapsille sängyt meidän makkariin, eli ei haittaa.
 
Jaahas, tuutulaulut alkoi taas... :LOL:

Silloin viimeeksi mun piti vain kävellä takapihaan, kun naapuri kysyi että "nukkuuko lapset jo"? Sanoin, että yrittävät nukkua, ja lopetti heti :)

Nyt menen taas takapihalle käymään, ellei tuo melu pian lopu. Meillä on kuitenkin aamukuudelta herätys, ja olisihan noilla kahdella eläkeläisellä (?) koko päivä aikaa kolistella.
 
Arnold
Kaupunki alueella on jo yleiset järj. säännöt siitä että, melu aiheuttaminen pitäisi lopppua klo 22. Jotkut fiksut lopettaa kyllä jo 21 aikoihin.
Itse olen myös törmännyt tälläiseen ja mennyt sanomaan. Vastaavasti sieltä on sanottu minulle: miksi lauantaina pitää aloitta klo 9 kun haluttais vielä nukkua. Nämä on lienee niitä ihmisä, joilla on vain oikeuksia eikä lainkaan vastuuta.
Semssi jutui!
 

Yhteistyössä