kehtaakohan sitä antaa joululahjaksi itse tehdyn piirrustuksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
kaverin tytölle ajattelin tauluksi..
mutta onkohan se ihan tyhmä idea..?
kuvassa on keijuja istumassa kukissa (kunhan saan sen siis valmikksi)
kehykset toki siihen kävisin ostamassa valmiiksi ja lisäksi paketissa olisi se sellainen zhuzhu hamsteri (tai mitä ne nyt onkaan)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22652580]On hyvä idea. Tytölle kannattaa sanoa että on juuri hänelle tehty niin osaa arvostaa enemmän.[/QUOTE]

juu, hänelle sitä aloin tekemään.. mutta sitten ajattelin että onkohan se ihan tyhmää.. ja ajattelin varmistaa asian täältä :D

se on nyt vielä kesken, mutta tällänen

onko noi keijut liian jotenkin sarjakuvamaisia? (siis onhan ne toki vähän mutta ovatko liikaa?)
väriä tuohon tulee lisää ja varjostukset ja kukkia ja vielä yksi keijukin.. mutta noin alustavan kuvan perusteella onko ok? vai aloitanko suosiolla uuden :D

Jos piirustus on kehyksissä, se tarkoittaa käytännössä sitä että sinä oletat lahjansaajan laittavan sen seinälle. Itse en ainakaan ilahtuisi jos joku antaisi lapselleni lahjaksi oman raapustuksensa ja se pitäisi seinällekkin laittaa..huh.

Jos piirustus on kehyksissä, se tarkoittaa käytännössä sitä että sinä oletat lahjansaajan laittavan sen seinälle. Itse en ainakaan ilahtuisi jos joku antaisi lapselleni lahjaksi oman raapustuksensa ja se pitäisi seinällekkin laittaa..huh.

Sinä ja sinä. Lahja tulee lapselle ei sinulle. Tuskin kunnioitat lapsesi mielipidettä. Tuollainen taulu onkin niin hemmetin iso asia?
Kuka sinulle mitään uskaltaisi lahjaksi antaa.

[QUOTE="vieras";22653256]Sinä ja sinä. Lahja tulee lapselle ei sinulle. Tuskin kunnioitat lapsesi mielipidettä. Tuollainen taulu onkin niin hemmetin iso asia?
Kuka sinulle mitään uskaltaisi lahjaksi antaa.[/QUOTE]

Kyllä minä lahjoja paljonkin saan =) Toivottavasti vaan en koskaan mitään puska-taidetta!

kysymys : onko parempi nyt vaan värittää nuo kaikki välit vihreällä, vai teenkö vielä lisää pienempiä kukkia täytteeksi (samoin tuo yläreuna) kun jos tämä tulis mulle itselleni niin värittäisin mustalla mutta koska ei tule niin tarvitsen mielipiteen..
(aivot alkaa oleen hitusen jäässä..)

Kaikkein moukkamaisinta onkin antaa teos kehystämättömänä! Se on silloin keskeneräinen ja kehyksetkin kun valitaan teokseen sopiviksi, ei tapettiin sointuviksi......

Phyh. Helmiä sioille :saint: