Alkuperäinen kirjoittaja äippä minäkin:Eihän siinä mitään pahaa nykyään ole kun siellä ei saa tupakoidakaan sisällä.
:wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä minäkin:Eihän siinä mitään pahaa nykyään ole kun siellä ei saa tupakoidakaan sisällä.
Alkuperäinen kirjoittaja MissyMom:Mä odotin aikoinaan esikoista, kun kaveri soitti, ja kysy, että tulenko seuraks baariin istumaan. Lähin sitte kävelemään ja ovella poke kysy papereita... Olin sillon rv 36+ jotain... Eip ollu papereita mukana, ni en päässy sisään...Ei auttanu muu, ku kävellä takas kotiin, ottaa passi mukaan ja takasin. Poke meni hieman noloks, ku rupes laskee ikää.
![]()
Mutta, kyl mä ainaki kehtasin.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:miksi ei voisi mennä? varsinkaan nyt kun tupakkakielto taitaa olla voimassa useimmissa (en ole käynyt niin en osaa siitä sanoa) ja eihän sitä muutenkaan tarvitse ryypätä. voihan mennä vain kavereiden kanssa viettämään aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:En jaksa lukea koko ketjua, mutta mene vaan, jos oma olo antaa periksi. Ja kehtaisin mennä isolla vatsallakin, jos sellainen tilaisuus olisi, mihin tekis mieli mennä. Baareissahan ei polteta, tai sitten ne tupakkatilat on suljettuja. Ja viinaahan ei ole pakko ottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja NoJoo:NO EI TIETENKÄÄN! MIKS PITÄS?
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:mä en kehtaisi, jos maha jo näkyy :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja saga79:En ymmärrä, että jos tykkää kuunnella musiikkia tai tanssia, niin miksi on häpeän aihe lähtä baariin? Onko niin pinttinyt ajatus että baarissa automaattisesti ihminen juo viinaa oli raskaanna tai ei, tai että sinne ei voi mennä jos ei juo?
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:mä en kehtaisi, jos maha jo näkyy :ashamed:
rv 11 harvemmin kellään näkyy maha![]()
Alkuperäinen kirjoittaja saga79:En ymmärrä, että jos tykkää kuunnella musiikkia tai tanssia, niin miksi on häpeän aihe lähtä baariin? Onko niin pinttinyt ajatus että baarissa automaattisesti ihminen juo viinaa oli raskaanna tai ei, tai että sinne ei voi mennä jos ei juo?