kehtaako raskaana mennä baariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellukka1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MissyMom:
Mä odotin aikoinaan esikoista, kun kaveri soitti, ja kysy, että tulenko seuraks baariin istumaan. Lähin sitte kävelemään ja ovella poke kysy papereita... Olin sillon rv 36+ jotain... Eip ollu papereita mukana, ni en päässy sisään... :D Ei auttanu muu, ku kävellä takas kotiin, ottaa passi mukaan ja takasin. Poke meni hieman noloks, ku rupes laskee ikää. :D
Mutta, kyl mä ainaki kehtasin.

Minkä ikäinen olit?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
miksi ei voisi mennä? varsinkaan nyt kun tupakkakielto taitaa olla voimassa useimmissa (en ole käynyt niin en osaa siitä sanoa) ja eihän sitä muutenkaan tarvitse ryypätä. voihan mennä vain kavereiden kanssa viettämään aikaa.

vaikka en olisikaan raskaana niin en siellä joka tapauksessa joisi, mä en maksa siittä että pääsen keikkaa katsomaan ja keikka jää sitten pimentoon sen vuoksi että on pitänyt ottaa vettä vakevämpää ;)

En jaksa lukea koko ketjua, mutta mene vaan, jos oma olo antaa periksi. Ja kehtaisin mennä isolla vatsallakin, jos sellainen tilaisuus olisi, mihin tekis mieli mennä. Baareissahan ei polteta, tai sitten ne tupakkatilat on suljettuja. Ja viinaahan ei ole pakko ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta mene vaan, jos oma olo antaa periksi. Ja kehtaisin mennä isolla vatsallakin, jos sellainen tilaisuus olisi, mihin tekis mieli mennä. Baareissahan ei polteta, tai sitten ne tupakkatilat on suljettuja. Ja viinaahan ei ole pakko ottaa.

kuten jo sanoin niin en ottais vaikka en olisi raskaanakaan ;)

taidanpa sitten mennä, ei tarvinnut edes sateenvarjoa aukoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja NoJoo:
NO EI TIETENKÄÄN! MIKS PITÄS?

:o enköhän ap viestiini kirjoittanut että menisin katsomaan bändiä sinne, enkö kirjoittanut että en BAAREISSA JUO VAIKKA EN OLISIKAAN RASKAANA? toisekseen olen rv 11 maha ei ole kasvanut ollenkaan joten miski en voisi mennä??

Tottakai menet! Itse olen baarissa töissä ja varsinkin keikoilla näkee tulevia äippiä. Ja varmasti kukaan ei ajattele yhtään mitään, vaikka olisikin masua. Hyvää keikkaa :wave:

Senkus menet =) Olin minäkin pari kertaa raskausaikana baarissa, oli sellainen paikka jossa oli tupakoivien puoli erikseen eikä tarvinnut sankassa savussa olla. En kyllä kovin pitkään viihtynyt paikalla, väsymys iski jossain vaiheessa...
Festareillakin olin odotusaikana, selvinpäin siellä ördääjien seassa ei kyllä välillä hirveän hauskaa ollut..

Voi mennä. Itekin kävin raskaana ollessani kerran kattoo lempparibändiäni ja oli aikamoinen tungos ko. ravintolassa. Jäävettä tuli juotua tuoppi tolkulla, mutta oli se sen arvoista.

En ymmärrä, että jos tykkää kuunnella musiikkia tai tanssia, niin miksi on häpeän aihe lähtä baariin? Onko niin pinttinyt ajatus että baarissa automaattisesti ihminen juo viinaa oli raskaanna tai ei, tai että sinne ei voi mennä jos ei juo?

Alkuperäinen kirjoittaja saga79:
En ymmärrä, että jos tykkää kuunnella musiikkia tai tanssia, niin miksi on häpeän aihe lähtä baariin? Onko niin pinttinyt ajatus että baarissa automaattisesti ihminen juo viinaa oli raskaanna tai ei, tai että sinne ei voi mennä jos ei juo?

kaippa se on :/ itse en suurimmaksi osaksi lähtisi isonmahan kanssa sen vuoksi että en jaksaisi siellä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
mä en kehtaisi, jos maha jo näkyy :ashamed:

rv 11 harvemmin kellään näkyy maha ;)

No sitten menisin kyllä! =) Niin kuin saga tuosta pinttymästä puhui, niin minulla ainakin tulisi olo (siis ison mahan kanssa) että porukat tuijottaa ympärillä etten vaan juo...

Kehtaa mennä,baarithan on savuttomia nykyään.Mä olin laivalla yökerhossa ja ryystin alkoholittomia drinksuja minkä kerkesin,näytti ihan samanlaisilta kun muidenkin alkoholilliset drinksut.

Empä välittänyt muitten katseista,mutta empä mitään paheksuvia nähnytkään.Itse tiesin kuitenkin,että lasissa on mehudrinksu ja tupakkaan en koske.Nikolain alkoholitonta oluttakin join tölkistä linja-autossa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja saga79:

On se aika pinttynyt ajatus. Monissa baareissa ainoat alkottomat juomatkin on vesi, kahvi ja limut vaikka alkoholillinen drinkkivalikoima olisi miten laaja...

Yhteistyössä