E
ellukka1
Vieras
ihan vaan että keikkaan menisin sinne katsomaan, oon pitkään pitkään halunnut nähdä poisonblack:in ja nyt se olis sitten oulussa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aliisa:se on päätös ja halus haluatko mennä. jos näkisin raskaana olevan baarissa niin rehellisesti sanottuna ajattelisin sinun olevan huono äiti, ja luulisin sinun siellä juovan ym. eikä sikiön ole hyvä olla tupakin savussa. näin rehellisesti sanoen,eikä kierrellen
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:no olen viikolla 11 ja maha ei ole vielä kasvanut yhtään että ei siellä kukaan ainakaan tietäis että olen raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:mä oon pari kertaa käyny baarissa tässä raskauden aikana. nyt en pitkään aikaan, mutta kesän alussa kylläkin. Oli niin paljon kaikkia kinkereitä ja olis ollu tylsää lähteä kotiin kun muut lähti jatkamaan baariin. Eihän sitä samalla tavalla jaksa, niin kuin ennen raskautta, mut piristäähän se omaakin oloa, kun saa vähän vaihtelua
Niin ja siis kävin sillon ekan kerran kun baareissa ei saanut enää polttaa, eli en ole ollut tupakanhoyryissä enkä ole juonut alkoholia.
En näe mitään syytä siihen miksi baarissa ei voisi käydä, eihän raskaus ole sairaus. Kunhan vaan et alkoholia juo (enkä usko, että juotkaan), niin anna palaa vaan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PuoliQ:Kyllä mä ainakin kävin. Laivallakin olin.
En ollut ennen tiennytkään miten hyviä ne alkoholittomat drinksut on...
Käy vaan nyt raskaana ollessas, sitten synnytyksen jälkeen kun ei ihan helposti pääsekään. =)