kehtaako raskaana mennä baariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellukka1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se on päätös ja halus haluatko mennä. jos näkisin raskaana olevan baarissa niin rehellisesti sanottuna ajattelisin sinun olevan huono äiti, ja luulisin sinun siellä juovan ym. eikä sikiön ole hyvä olla tupakin savussa. näin rehellisesti sanoen,eikä kierrellen

miksei.mä kävin kerran limpparilla,ku esikoista odotin.kuopuksen odotuksen aikana en käynyt,mutta onhan noita tuolla nähty.en itse ainakaan kato kieroon,kuhan pysyy näissä alkoholittomissa tuotteissa.

Alkuperäinen kirjoittaja aliisa:
se on päätös ja halus haluatko mennä. jos näkisin raskaana olevan baarissa niin rehellisesti sanottuna ajattelisin sinun olevan huono äiti, ja luulisin sinun siellä juovan ym. eikä sikiön ole hyvä olla tupakin savussa. näin rehellisesti sanoen,eikä kierrellen

kyseisessä baarissa EI SAA enään polttaa.

mä oon pari kertaa käyny baarissa tässä raskauden aikana. nyt en pitkään aikaan, mutta kesän alussa kylläkin. Oli niin paljon kaikkia kinkereitä ja olis ollu tylsää lähteä kotiin kun muut lähti jatkamaan baariin. Eihän sitä samalla tavalla jaksa, niin kuin ennen raskautta, mut piristäähän se omaakin oloa, kun saa vähän vaihtelua ;)

Niin ja siis kävin sillon ekan kerran kun baareissa ei saanut enää polttaa, eli en ole ollut tupakanhoyryissä enkä ole juonut alkoholia.

En näe mitään syytä siihen miksi baarissa ei voisi käydä, eihän raskaus ole sairaus. Kunhan vaan et alkoholia juo (enkä usko, että juotkaan), niin anna palaa vaan!:D

Kyllä mä kävin kun odottelin tuota esikoistamme.. Join siellä vielä muutaman alkoholittoman drinkin.Ihmiset kyllä katteli aikasta pitkään ja hartaasti kun olin suht ison masuni ja mieheini kaa baaris

Kyllä mä ainakin kävin. Laivallakin olin.
En ollut ennen tiennytkään miten hyviä ne alkoholittomat drinksut on...
Käy vaan nyt raskaana ollessas, sitten synnytyksen jälkeen kun ei ihan helposti pääsekään. =)

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
mä oon pari kertaa käyny baarissa tässä raskauden aikana. nyt en pitkään aikaan, mutta kesän alussa kylläkin. Oli niin paljon kaikkia kinkereitä ja olis ollu tylsää lähteä kotiin kun muut lähti jatkamaan baariin. Eihän sitä samalla tavalla jaksa, niin kuin ennen raskautta, mut piristäähän se omaakin oloa, kun saa vähän vaihtelua ;)

Niin ja siis kävin sillon ekan kerran kun baareissa ei saanut enää polttaa, eli en ole ollut tupakanhoyryissä enkä ole juonut alkoholia.

En näe mitään syytä siihen miksi baarissa ei voisi käydä, eihän raskaus ole sairaus. Kunhan vaan et alkoholia juo (enkä usko, että juotkaan), niin anna palaa vaan!:D

en todellakaan juo alkoholia, baarissa oon tasan 1 kerran käynyt sitä tarkoitusta varten että siellä juon ja se oli ensimmäinen ja viimenen kerta kun sitä tarkoitusta varten siellä käyn ;)

Mä odotin aikoinaan esikoista, kun kaveri soitti, ja kysy, että tulenko seuraks baariin istumaan. Lähin sitte kävelemään ja ovella poke kysy papereita... Olin sillon rv 36+ jotain... Eip ollu papereita mukana, ni en päässy sisään... :D Ei auttanu muu, ku kävellä takas kotiin, ottaa passi mukaan ja takasin. Poke meni hieman noloks, ku rupes laskee ikää. :D
Mutta, kyl mä ainaki kehtasin.

Alkuperäinen kirjoittaja PuoliQ:
Kyllä mä ainakin kävin. Laivallakin olin.
En ollut ennen tiennytkään miten hyviä ne alkoholittomat drinksut on...
Käy vaan nyt raskaana ollessas, sitten synnytyksen jälkeen kun ei ihan helposti pääsekään. =)

kyllä mä uskon että pääsisin vaikka joka vkl synnytyksen jälkeenkin :D mutta kun tuo poisonblack tekee n.kerran vuodessa vaan keikkaa oulussa että seuraavaan keikkaan olisi sitten pitkälti aikaa..

miksi ei voisi mennä? varsinkaan nyt kun tupakkakielto taitaa olla voimassa useimmissa (en ole käynyt niin en osaa siitä sanoa) ja eihän sitä muutenkaan tarvitse ryypätä. voihan mennä vain kavereiden kanssa viettämään aikaa.

Yhteistyössä