kehtaako: 25v+huulilävistys?? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
nih, kehtaisiko sellaisen teidän mielestänne ottaa? kovasti tekisi mieli ja musta ne pienet napit nimenomaan on tosi nättejä. sellainen pieni timantti tai tavallinen koru tohon alahuuleen ois ihana....mitä mieltä, oonko jo liian vanha sellaisiin vai onko noi teinijuttuja?

Kukin tavallaan, mutta valitettavasti itse olen sitä mieltä että ovat ns. teinijuttuja (vaikka oman teinin en antaisikaan laittaa) eiväkä aikuisilla kovin hienoja...sopiva ikä ehkä joku 18-20 :) Mut kuinka vaan...

Kaksvitonen mikään vanha vielä ole :o
Senkus otat jos mieles tekee. Mä haaveilen kulmaläväristä tai napakorusta, mutta pelkään itse lävistämistä. Tatuointia en pelkää ollenkaan :| :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja maniokki:
Kukin tavallaan, mutta valitettavasti itse olen sitä mieltä että ovat ns. teinijuttuja (vaikka oman teinin en antaisikaan laittaa) eiväkä aikuisilla kovin hienoja...sopiva ikä ehkä joku 18-20 :) Mut kuinka vaan...

Se riippuu, jos pukeudut kuin 50v mummo niin ei tietenkään sovi. Mutta jos sopii persoonaasi ja tyyliisi niin sitten ei iällä ole mitään merkitystä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Se riippuu, jos pukeudut kuin 50v mummo niin ei tietenkään sovi. Mutta jos sopii persoonaasi ja tyyliisi niin sitten ei iällä ole mitään merkitystä ;)

ajatuskatkos... 80v mummo :D

Eri asia on, onko se kenenkään mielestä enää tyylikästä. Musta tuntuu ainakin, että lävistykset ja tatuoinnit on niin tavallisia nykyään, että alkaa varmaan olla hiipumaan päin innostus.
Itellä on lävistys navassa ja nenässä, mutta en ole enää äitinä niissä koruja pitänyt. Onneksi en ottanut teininä sitä tatuointia, mitä teki silloin mieli. Siitä olisi vaikeampi päästä eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja No kehtaa:
Eri asia on, onko se kenenkään mielestä enää tyylikästä. Musta tuntuu ainakin, että lävistykset ja tatuoinnit on niin tavallisia nykyään, että alkaa varmaan olla hiipumaan päin innostus.
Itellä on lävistys navassa ja nenässä, mutta en ole enää äitinä niissä koruja pitänyt. Onneksi en ottanut teininä sitä tatuointia, mitä teki silloin mieli. Siitä olisi vaikeampi päästä eroon.

Tyylikästä... Mitä väliä muiden mielipiteillä on?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nih, kehtaisiko sellaisen teidän mielestänne ottaa? kovasti tekisi mieli ja musta ne pienet napit nimenomaan on tosi nättejä. sellainen pieni timantti tai tavallinen koru tohon alahuuleen ois ihana....mitä mieltä, oonko jo liian vanha sellaisiin vai onko noi teinijuttuja?

Mulla on nyt 7 vuotta sellainen tuossa alahuulessa ollut ja uskon että on ainakin 7 vuotta vielä lisääkin siinä :D Ei sillä iän kanssa ole mitään tekemistä.

MITÄS SE KELLEEN KUULUU.. jos se tekee susta onnellisen ja susta tuntuu jotta se on sun juttu niin anna mennä vaan.. ei tartte sitten enää "vanhana" miettiä et miksi en laittanut korua vaikka niiiiiiinnnn halusin, toivottavasti saat mieleisen.. :D

joo en muutenkaan mikään "harmaa" tyyppi ole enkä osaa ees tuulipukuun pukeutua. ;) ei sillä et niissä mitään pahaa ois, ei vaan sovi mun tyyliini. ehkä sitä sit itekin pitää äiti-ihmisenä itseään niin "aikuisena", että tollainen vähän mietityttää. meikkiä ym. kuitenkin joka päivä, musta tollaiset korut näyttää vähän orvoilta jossei mitään naamassa ole. tämäkin nyt tietty riippuu vähän kasvoista ym..

taidan mennä ens viikolla korua hakemaan. pari tatuointia kyllä jo löytyy ja yksi lävistyskin piilosta, näkyvä paikka tossa huulikorussa myös mietitytti..

Peesi

Alkuperäinen kirjoittaja nojoo:
Mulle tulee finnit mieleen noista naamaläväreistä, pienistä varsinkin. Sellaset isommat korut parempia. Iällä nyt sinänsä ei ole väliä.

Kaverilla oli kerran nenän pielessä kultainen pallo ja se näytti kyllä ihan finniltä. Ittelle en ottais mutta on ne kivan näköisiä. Lähinnä pitää olla nätti suu jos laittaa korun.

Ne on yhtä rumia kuin luomet naamassa. Oon kovasti ihmetelly miten nuoret viittii sellaseja patteja laittaa naamaansa.. kuitenkin saavat kohtauksen jostain pikkufinnistäkin. Ristiriitasta.

ei sillä ole väliä kuinka vanha olet eikä sillä onko se muiden mielestä hieno, vaan jos itse haluat ja sitä nättinä pidät eikä ole hygieniariski esim. töissä niin ota ihmeessä!