Y
Yksvaan
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SSS:mä hoidan pyykit siten ettei niit oo NELJÄÄ koneellista!!
Joo tosi ekologista
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SSS:mä hoidan pyykit siten ettei niit oo NELJÄÄ koneellista!!
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja SSS:mä hoidan pyykit siten ettei niit oo NELJÄÄ koneellista!!
Joo tosi ekologista
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja SSS:mä hoidan pyykit siten ettei niit oo NELJÄÄ koneellista!!
Joo tosi ekologista
Miten se liittyy ekologisuuteen, jos pesee pyykkikoneelliset sitä mukaa kuin sellaiset tulee?
Mullakin tällä hetkellä vain vajaa koneellinen pyykkiä odottamassa pesua.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja SSS:mä hoidan pyykit siten ettei niit oo NELJÄÄ koneellista!!
Joo tosi ekologista
Miten se liittyy ekologisuuteen, jos pesee pyykkikoneelliset sitä mukaa kuin sellaiset tulee?
Mullakin tällä hetkellä vain vajaa koneellinen pyykkiä odottamassa pesua.
Vaikea saada koneellisia täyteen ilman että odottaa jokaisesta lämpötilasta ja väriskaalasta (vaaleat/tummat) tarpeeksi ja johan niitä sitten on jo kertynytkin.