P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja t:Mulla vasta eka menossa. MIhin saat noi kaikki kuivumaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja t:Mulla vasta eka menossa. MIhin saat noi kaikki kuivumaan?![]()
Höh, kuivurit on keksitty
Alkuperäinen kirjoittaja pykmi:Jeejee. Oon pessy jo 4koneellista pyykkiä tänään!
Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja t:Mulla vasta eka menossa. MIhin saat noi kaikki kuivumaan?![]()
Turhia kapistuksia! Kuluttaa vaatteita!
Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja t:Mulla vasta eka menossa. MIhin saat noi kaikki kuivumaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja t:Mulla vasta eka menossa. MIhin saat noi kaikki kuivumaan?![]()
Paskan marjat!
Perustuuko väitteesi siihen että kuivausohjelman jälkeen nukkasihdeissä on runsaasti tekstiileistä irronnutta nukkaa?
Se nukka on vaatteissa irtonaisena jo ennen kuivausrumpua.
Kun kuivaat pyykit telineellä se irtonainen nukka jää vaatteeseen ja kerran kun sitä pölläytät on huone täynnä pölyä.