Käyx kateex?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pykmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toinen menossa, kuivurikin on mutta kun hyvä sää niin pyykkitelineelle ulos. Sinne mahtuu juurikin tuo neljä koneellista.. muta ehkä vain yksi enää pestävänä.

Meillä on käynyt myös astianpesukone, keittiön lattia imuroitu, käyty lasten kanssa puistossa ja kaupassa kävellen.. nyt istun tässä ja juon kahvia.
Nuorin nukkuu ja kaks vanhempaa leikkii keskenään..

Alkuperäinen kirjoittaja pykmi:
Jeejee. Oon pessy jo 4koneellista pyykkiä tänään!

Ai miksi?
Ei neljä konetta ole paljon 2-4 kertaa viikossa pesen sen 4 konetta (6kg kone) päivässä=tummat 40c, valkoiset 40c, värilliset 40, pyyhkkeet yms. 90c
Tämän lisäksi on usein muitakin ja tummat ja lakanat yleensä vielä 2 konetta tohon päälle.
Ja meillä ei ole kuivuria. Joskus vien kuivaushuoneeseen osan.

Itse asiassa nyt kun mietin, on tää helppoa nykyään.
Imuri imuroi yksinään yläkerrassa äskettäin, nyt latautuu jotta pääsee kohta imemään alakertaa.
Eka koneellinen on kuivurissa ja toka peseytyy tuolla itsekseen. Olen ainoastaan tyhjentänyt astianpesukoneen tänään ja istunut tässä surffailemassa.

Meinasin kyllä klaapasta alakerran kostealla heti kun "poju" on hoitanut hommansa.
Ja jos oikein innostun niin saatan jopa vaihtaa akvaarioveden.

Syömäänkin meinasin lapset viedä jonnekkin ABC:lle...

Hehe tää on paras!! joo käy, itse viel sängys lapsen kanssa ja pyykkiä voisi pestä, ei onneksi ole mikään pakkotilanne edessä. Onnittelut suorituksesta!!!!!! : )))

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja t:
Mulla vasta eka menossa. MIhin saat noi kaikki kuivumaan? :D

Höh, kuivurit on keksitty

Turhia kapistuksia! Kuluttaa vaatteita!

Paskan marjat!
Perustuuko väitteesi siihen että kuivausohjelman jälkeen nukkasihdeissä on runsaasti tekstiileistä irronnutta nukkaa?

Se nukka on vaatteissa irtonaisena jo ennen kuivausrumpua.
Kun kuivaat pyykit telineellä se irtonainen nukka jää vaatteeseen ja kerran kun sitä pölläytät on huone täynnä pölyä.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:

Paskan marjat!
Perustuuko väitteesi siihen että kuivausohjelman jälkeen nukkasihdeissä on runsaasti tekstiileistä irronnutta nukkaa?

Se nukka on vaatteissa irtonaisena jo ennen kuivausrumpua.
Kun kuivaat pyykit telineellä se irtonainen nukka jää vaatteeseen ja kerran kun sitä pölläytät on huone täynnä pölyä.

Näin juuri..

Kaikki kunnia tosiaan "entisaikojen" ja nykyajan ekoäideille siitä tehdystä kotityöstä ilman näitä mahtavia koneita!

Nyt alkaa sataa.. ei ne sittenkään kuivuneet ulkona kokonaan nuo vaatteet.. osa muttei kaikki kerennyt.

Ja höpsis!

Yksi parhaista keksinnöistä ikinä. Enkä antais pois.

Tosin, pölyallergikkona en voiskaan (olis nimittäin järkyttävät määrät pölyä huoneilmassa jos kaiken pyykin kuivattas sisällä telineillä ).

Yhteistyössä