R
Rollolainen
Vieras
käy koko perhe samaan aikaan, ku ainoostaan tunnin saunavuoro
tämän takia meilä on asunto issä oma sauna, muten jäis saunomiset, koska en voi PAKOTTAA mukkuikäiisä poikia samaan aikaan mu kanssa sunaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
käy koko perhe samaan aikaan, ku ainoostaan tunnin saunavuoro
On se kumma, että täällä äidit puolustaa täysin palkein ap:n miestä, vaikka jotain hämäräähän tuossa touhussa on. Mistä te luulette niiden pedofiilien tulevan? Kyllähän ne on just niitä "tavallisia" isiä. Ap:llakin todennäköisesti sellainen, ihanaa. Tajuaa sentään pysyä kurissa, mutta kestääkö aina? Kuka normaali isä suuttuu ja tiuskaisee, jos vaimo pyytää käyttämään pikkutytön pesulla. Mutta palstamammojen mieliäide: "se on vaan laiska". Huh huh.
no olipas tssa aika paksua tekstiä =/
Mä kyllä olen käynyt lasteni kanssa saunassa ja mulla on tyttö ja kolme pikaa. Itte kävisin vieläkin saunassa koko perheenä, mutta sattumalta vaan pojat ei enää tahdo äidin kans saunaan.
Taidat olla pedofili jos tuommoisia ajattelet, itte olen ollut pedofilin uhri, joten sinun puheet kyllä eivät ole normaaleja
mitä mieltä te ootte siitä ett mä ja mun sisko mennään yhdessä saunaan kahdestaan ja mä oon 23v ja siskoni on 20v meillä se on ihan normaalia mitä te tykkäätteMäkin jopa menin siskoni kanssa saunaan mä 23v ja sisko 20v ihan täys alasti ja useimmiten niin me kaikki saunaan alasti
joo outoo sit kun mulla on lapsia niin kyllä mä menisin niitten kanssa saunaan en mä tiiä miks sun mies ei mene saunaan ehkä se tykkää tyttö on jo iso tyttö että ei mee saunaan "ison tytön" kaa en tiiä en oikeen voi vastata paremmin..? Vähän kummallista että ei mee oman pikku tytön kaa saunaanSiis kysyn tätä teiltä, joilla puoliso ja lapsia. Olen ihmetellyt kun puolisoni eli tyttäremme isä, ei koskaa ole tullut kanssamme saunaan. Tai mennyt käyttämään tyttöä pesulla. Yhden kerran ku tyttö oli vauva, hän oli saunassa, sen jälkeen häntä ei ole saanut sinne kirveelläkään.Ja parit kerrat on suihkuttanut tytön, pakosta, kun itse vaikka olen ollut töissä. Alkaa vähän ottaa päähänku minä joudun aina kuljettaan lasta saunassa, sitten joudun mennä uudestaan miehen kanssa, koska hän haluaa käydä kahdestaan. Kaikki hoituisi näppärämmin jos mentäin edes sitten joskus saunaan kaikki kolme. Enkä minä olisi aina vastuussa siitä. Tyttö täyttää kohta 4 v, ei kai se ole vielä niin "iso tyttö" ettei voisi isin kanssa saunaan mennä. Miten teillä hoituu nämä hommat?