Käyttekö tekin viihteellä vain puolisonne kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me käydään yleensä yhdessä, meil on yhteiset kaverit, pariskuntia siis hekin niin on ihan luonnollista lähtee koko porukalla. Toisinaan saatetaan mennä tyttöjen kans pyörähtään eri baarissa, mut pääasiallisesti sit kuitenkin ainakin loppuilta ollaan ukkojen kanssa samassa.

Voisin toki käydä "yksinkin" mut jotenkin ei kiinnosta. Mies käy yksinään toisinaan, pari kolme kertaa vuodessa.

Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Me käydään yleensä yhdessä, meil on yhteiset kaverit, pariskuntia siis hekin niin on ihan luonnollista lähtee koko porukalla. Toisinaan saatetaan mennä tyttöjen kans pyörähtään eri baarissa, mut pääasiallisesti sit kuitenkin ainakin loppuilta ollaan ukkojen kanssa samassa.

Voisin toki käydä "yksinkin" mut jotenkin ei kiinnosta. Mies käy yksinään toisinaan, pari kolme kertaa vuodessa.

Minustakin tuntuu, että mikäli minulla olisi tuollaisia ihania tyttöporukoita, kävisin ulkona heidän kanssaan. Minusta on ihanaa kävellä iltaisin mieheni kainalossa johonkin kuppilaan istumaan, tiedän etten saisi yhtä upeaa kohtelua ja täyttä huomiota porukassa. Tähän yritän lohduttautua aina haikaillessani kaveripiirien perään.

Mutta mukavaa, kun muut tuntuvat olevan tyytyväisiä omiin tilanteisiinsa. Ei kai tässä auta kuin olla itsekin iloinen omaansa. =)

minulla ei ole miestä, mutta kaveripiirin pariskunnat käyvät kaikki sekä yhdessä että erikseen. välillä lähdemme vain me tytöt, välillä lähtee kaikki, välillä menee kukin omia menojaan ja harrastuksiaan. käydään keikoilla ja yleensä silloin mukana sekalainen joukko miehiä ja naisia ja näistä pariskunnista usein toinen jäänyt hoitamaan lapsia, koska kaikilla ei hoitopaikkoja ole lainkaan. asumme helsingin keskusta - espoo akselilla.

jos asia sinua häiritsee niin voithan kokeeksi käydä kerran ja huomata, että et sitä ehkä oikeasti ollutkaan kaivannut :)

Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
...Pitäisikö minun nyt tuntea oloni alistetuksi vaimoksi ja epäsosiaaliseksi seinäruusuksi? :/

Älä suotta. Enkä minä edes yritä vastata alkuperäiseen kysymykseesikään. En silti malta olla kirjoittamattakaan, kun huomioin profiilissasi vintage-henkisen kuvan. Uteliaisuuttani nyt vain, äläkä koe tarpeelliseksi vastata. Tulipa vain mieleeni, että liittyiköhän tuo esim. viimekuiseen Helisinki Vintage -tapahtumaan. Olet varmaankin yleisestikin sekä viitseliäs että tyylitajuinen.

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
minulla ei ole miestä, mutta kaveripiirin pariskunnat käyvät kaikki sekä yhdessä että erikseen. välillä lähdemme vain me tytöt, välillä lähtee kaikki, välillä menee kukin omia menojaan ja harrastuksiaan. kun käydään keikoilla ja yleensä silloin mukana sekalainen joukko miehiä ja naisia ja näistä pariskunnista usein toinen jäänyt hoitamaan lapsia, koska kaikilla ei hoitopaikkoja ole lainkaan. asumme helsingin keskusta - espoo akselilla.

jos asia sinua häiritsee niin voithan kokeeksi käydä kerran ja huomata, että et sitä ehkä oikeasti ollutkaan kaivannut :)

Totta, niin siinä luultavasti kävisikin. :D
Tulisin tympääntyneenä kotiin ja kipittäisin miehen kainaloon: "En minä tykkääkään mennä yksin". Ja ehkä minun pitäisi vain nauttia kotikissan roolistani. Tämä on nimittäin ihan kivaa loppujen lopuksi. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jässi:
Älä suotta. Enkä minä edes yritä vastata alkuperäiseen kysymykseesikään. En silti malta olla kirjoittamattakaan, kun huomioin profiilissasi vintage-henkisen kuvan. Uteliaisuuttani nyt vain, äläkä koe tarpeelliseksi vastata. Tulipa vain mieleeni, että liittyiköhän tuo esim. viimekuiseen Helisinki Vintage -tapahtumaan. Olet varmaankin yleisestikin sekä viitseliäs ja tyylitajuinen.

Ei liity, valitettavasti. Tänä vuonna en edes ko. tapahtumaan ehtinyt, vaikka aikaisempina vuosina olen kuulunut niihin luottokävijöihin.

Innostuin anoppilan vierailulla mieheni äidin asusteista, kysyin häneltä lupaa saada kokeilla niitä ja sitten pakotin miehen ruoanlaiton parista kuvaamaan minua. Raukkaparka.

Tyylitajusta en tiedä, mutta ainakin minulla on vahva maku ja olen hyvin selvillä siitä, mistä pidän ja mistä en. Ja toki vintage miellyttää aina silmää.

...Tyylitajusta en tiedä, mutta ainakin minulla on vahva maku ja olen hyvin selvillä siitä, mistä pidän ja mistä en. Ja toki vintage miellyttää aina silmää.

"Raukkaparka" :D Voisin kyllä kommentoida muitakin "-tajujasi" :)

Näin ulkopuolisina minun on siten melko helppo tähän puheena olleeseenkin asiaan...:
.. Jossain syvällä se kuitenkin hieman nakertaa...
:/
...heittää vain kommentti, ja toivotus, että tuo alleviivattu piirteesi auttaa tässäkin. Se varmuus voi hetkittäin piilotella, mutta ota se elämän leikkinä, joka vain lisää sen mielenkiintoa. Vastaukset ovat sinulla. Luota vain itseesi oman sisimpäsi parhaana asiantuntijana. Ennenpitkää lienet hyvin selvillä alkuperäisen kysymyksenkin asettelun suhteen.

Oikeastaan miehen kanssa käyn aina, mutta mies käy sitten omien kavereidensa kanssa myös eikä haittaa mua yhtään. Joskus siis miehen kanssa kaksistaan, joskus yhteisten kavereiden kanssa, joskus miehen kavereiden kanssa.

Tosi harvoin mua kiinnostaa lähteä minnekään. Ei ole paljon kavereita (ainakaan lähellä ) ja mieluummin mä illan vietän miehen kuin kavereiden kanssa.

Ehkä sitä sitten joskus alkaa kaipaamaan enemmän omaakin aikaa, nyt olen tyytyväinen näin. :) Niin ja lapsia meillä ei vielä ole, eka syntyy toivon mukaan huhtikuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jässi:
...Tyylitajusta en tiedä, mutta ainakin minulla on vahva maku ja olen hyvin selvillä siitä, mistä pidän ja mistä en. Ja toki vintage miellyttää aina silmää.

"Raukkaparka" :D Voisin kyllä kommentoida muitakin "-tajujasi" :)

Näin ulkopuolisina minun on siten melko helppo tähän puheena olleeseenkin asiaan...:
.. Jossain syvällä se kuitenkin hieman nakertaa...
:/
...heittää vain kommentti, ja toivotus, että tuo alleviivattu piirteesi auttaa tässäkin. Se varmuus voi hetkittäin piilotella, mutta ota se elämän leikkinä, joka vain lisää sen mielenkiintoa. Vastaukset ovat sinulla. Luota vain itseesi oman sisimpäsi parhaana asiantuntijana. Ennenpitkää lienet hyvin selvillä alkuperäisen kysymyksenkin asettelun suhteen.

Olet oikeassa, kiitos rohkaisusta. =)
Taidan taas liikaa verrata suhdettamme kaikkien muiden liittoihin. Koska on totta, etten ole tilanteeseen tyytymätön tai onneton. Ja nyt on paljon muutoksia luvassa lyhyen ajan sisällä, saa nähdä kuinka paljon ne asioita muuttavat.

Meillä se on lähinnä käytännön sanelema juttu, että käydään yleensä erikseen. Hoitoapua on harvoin saatavilla. Tykkään kyllä käydä kavereiden(kin) kanssa ulkona.

Niin ja mä käyn meistä enemmän viihteellä. Mies on enemmän "kotona viihtyvää" tyyppiä. Ei ole ongelma, koska suon samant vapaukset toisellekin (luonnollisesti).

Yhteistyössä