Käyttekö kahviloissa kahvilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lentokala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lentokala

Aktiivinen jäsen
12.02.2005
13 695
1
36
Tuli tosta Wayne s coffee-jutusta mieleen...

Siis lähdettekö ihan varta vasten jonnekin kahville vai käyttekö vain tarvittaessa?

Mä käyn tosi harvoin ollenkaan kahvilla. Paitsi ulkomailla.
Mieluummin meen lasilliselle valkkaría jos sikseen on...

Eli kahvilakulttuuri ei oo purrut muhun Suomessa.

En kun lähimpään kahvilaan on joku 50kilometriä, niin en todellakaan aja kahvikupposen takia tuollaista matkaa :whistle:

Mutta jos olen kaupungilla shoppailemassa niin käyn yleensä siinä samalla kahvilassa kahvilla.

meinasin vastata että no ei tietenkään ko meen sinne kyttäämään immeisiä :D

mutta siis joo, jos vaikka oikiasti vastais niin: kyllä välillä. ite asiassa aika useinki. kahviloihin on kiva mennä juoruamaan kavereitten kanssa ja kattelemaan maailman menoa. ja syömään niitä namileivonnaisia mitä niissä on tarjolla :p

nimim. herkkupärse

Jos tarvii lähtee hakee laskuja tms duunista niin sit meen kahville mut varta vasten en lähe ajamaan kun matkaa on 25km ellei enemmänkin. Ja mul on siis yks tietty paikka missä käyn kun sielt saa parhaan vaniljalaten. Tavallista kahvia en kahvilasta osta vaan aina ns. erikoiskahvin kun sitä en kotona saa.

Käyn 3-4 kertaa viikossa. En erikseen ala pukea ja rientää bussipysäkille mennäkseni kahvilaan, mutta kun tuolla päivittäin liikkuu, tulee myös poikettua kahviloissa. Varsinkin arkiaamuina nautin hyvin mielelläni aamiaiseni Pasilan asemalla kahvilassa.

En nykyään. Aikaa ennen lapsia kävimme mieheni kanssa aika usein kahvilla.
Tai ajelimme täältä "maalta" kaupunkiin kahville.
Koska ei aina voinut mennä kaljalekaan.
Mutta enpä muista, koska viimeksi olisin käynyt varta vasten kahvilla.
Joskus voin juoda kahvia kesken ostosparatiisi/-helvetti reissun, mutten mene kahville kahvilakultturin keskelle tuskin koskaan näinä päivinä.

En käy, ehkä jouluostoksilla eli noin kerran vuoteen.

Täällä ei ole kahviloita lähistöllä, eikä oikein ylimääräistä rahaakaan kahvilassa notkumiseen..
Mun sisko saattaa käydä aamukahvinsakin hakemassa "ulkoa".

Kayn muutaman kerran kahvilassa . Eilen kaytiin miehen kanssa kaksistaan kahvilla ja kakkkupaloilla illalla.

Tanaan just kotiuduin Sisun kahvilatapaamisesta. Meita oli 7 suomalaista naista siella.Olin Sisun edustajana siella ja 3 oli ihan uusia juuri maahan muuttaneita. Saivat hyodyllista tietoa...

ani harvoin enää..oman espressokeittimen jälkeen ei oo haluja enää kahvilareissulla.

Ainoastaan jos pari kertaa vuoteen tehdään ruokaostosmatka helsinkiin niin sillon pistäydytään Robertsilla itiksessä :p

Mä en juo kahvia, mutta aika usein käyn silti "kahvilla" kavereiden/tuttujen kanssa. Siis silleen, että sovitaan kahvilaan treffit kello sejase. Puhutaan kaffelle menosta, mutta juodaan kuitenkin jääteetä, cokista, tms :xmas:

Yhteistyössä