Käyttekö ajelulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huspati Huta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aina välillä saatetaan kylä ympäri (n. 10 km max) heittää kun jostain ollaan tulossa, mutta enpä muista milloin olis viimeks lähdetty ihan vaan varta vasten ajelulle :)

Ei todellakaan!!!! Minä inhoon sitä määränpäätöntä ajelua. Paikasta A mennään paikkaan B ja suorintä reittiä. Kaikki ylimääräiset ajelut aiheuttaa mulle vain päänsäryn! Ukko kyllä ajelis vaikka kuinka paljon ns. sunnuntai ajeluja mutta ei se oikein yksin tykkää :whistle:

Oi niitä aikoja =) Tehtiin seurusteluaikoina vaikka millaisia tutkimusretkiä ja ajeltiin pitkiäkin matkoja tutkimassa jotain paikkaa tai nähtävyyttä.

Nyt lapset tappelee autossa sen verran rasittavasti ja yhdellä on vielä matkapahoinvointia, ettei enää kyllä ajella kuin ihan pakolliset ajelut. :whistle:

No ei kyllä ihan varsin lähdetä ajelemaan päämäärättömästi. Joskus esim. mökkimatkalla saatetaan ajaa toista reittiä, jotta nähdään vähän eri maisemia vaihteeksi.

Ja joskus harvoin voidaan kiertää tavallisuudesta poikkeava reitti vaikka kylästä kotiin, että nähdään esim. joku talonrakennustyömaan edistyminen tai uuden asuinalueen kehittyminen - tässä puhuu nimim. intohimoinen rakentamisen ystävä ja ex wannabe arkkitehti. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 22:33 evita kirjoitti:
No ei kyllä ihan varsin lähdetä ajelemaan päämäärättömästi. Joskus esim. mökkimatkalla saatetaan ajaa toista reittiä, jotta nähdään vähän eri maisemia vaihteeksi.

Ja joskus harvoin voidaan kiertää tavallisuudesta poikkeava reitti vaikka kylästä kotiin, että nähdään esim. joku talonrakennustyömaan edistyminen tai uuden asuinalueen kehittyminen - tässä puhuu nimim. intohimoinen rakentamisen ystävä ja ex wannabe arkkitehti. :)

No tuollaista minäkin voisin kuvitella tekeväni, mutta ihan lähteä ajelemaan jonnekin vaikka sen takia, ettei ole mitään muuta tekemistä, niin sitä en ihan voi kuvitella enää tekeväni :D

Juu käydään ajeluilla. Meistä on kiva katella toisten taloja ja tontteja, sekä etsiä sitä omaa tonttia. Ja joskus on kiva ajelaa hieman kauemmas katteleen maisemia. Yleensä me kuiteskin suositaan pikkuteitä; käydään kattoos mihin ne johtaa.
Huvinsa kullakin :D

meillä minä tykkään ajella ihan turhan päiväisesti milloin missäkin pitkin metsiä... lapsillakin on hauskaa takapenkillä rupatella ja katella uusia maisemia :)
Tosin on huomattavasti harventunut nuo ajelut mutta silti tulee lähdettyä silloin tällöin...
Mieheni taas ei tykkää tuosta mun touhuista mutta ei hän kyllä nykyisin narisekaan, joskus aikoinaan narisi mulle kun turhaan menee polttoainetta jne. mutta en välittänyt lähdin silti...
:D

kyllä käydään ajelulla useinki, toisaalta siinä on aina mukana ns. hyöty, nyt keväällä etsitään korvasienipaikkoja, mies "salakalastaa" ja syksymmällä haetaan niiillä reissuilla marjapaikkoja

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 00:05 MUKSU1 kirjoitti:
juu,ennen käytiin paljonkin ajelees.nykyään hiukka vähentynyt mut jos ollaan jostain tulossa kotiin niin voidaan tehä joku rundi =)

näinpä ja joskus kyllä ihan huvikseenkin saatetaan lähtee ajamaan jonnekkin päämäärättömään. =)

Kyllä me aina sillontällön käyään ihan vaan ajelulla. Lapsetkin tykkää. Kattellaan vaan maisemia ja pysähellään välillä, jos johkin pitemmälle ollaan lähetty. Se on semmosta kivaa irtautumista samoista rutiineista. Piristää aina välillä. =)

Yhteistyössä