S
S
Vieras
Joo, kyllä siihen oma motivcaatio tarvitaan ennen kuin asialle on valmis tekemään mitään. Mulla takana tosi hyvä terapia ja halu muuttua.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hienoa, että sinä opettelit. Miehelläni ei ole sellaiseen motivaatiota. Tämä nyt avasi silmäni lopullisesti, ja laitoin juuri asuntohakemuksen menemään.Alkuperäinen kirjoittaja S:Siis lapsuudenkodissa huudettin.Alkuperäinen kirjoittaja S:Kyllä aikuisen ihmisen täytyy pystyä tai sitten hakea apua, jos ei omat taidot riitä opettelemaan asiallista käytöstä. Mieti nyt lapsiasi, herranen aika!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:On pojan isä. Aina se noille lapsille huutaa, mutta ei koskaan ennen noin pahasti.Olen miehelle sanonut kyllä että pitäisi vähän hillitä noita hermoja, mutta sanoo vaan ettei pysty siihen kun hiiltyy niin nopeasti.
Tiedän tästä omakohtaisesti sen verran, että meillä kotona on huudettu ja olen itse ollut todella temperamenttinen, huutanut ja kironnut kuin satamajätkä, vetänyt miestäni turpaan ja mitähän vielä. Sitten opettelen ammatti-ihmisen avulla olemaan, enkä ole enää vuosiin käyttäytynyt tuolla tavalla. Vasta sen jälkeen uskalsin tehdä lapsia.
Itse opettelin olemaan kunnolla ennen kuin saimme lapsia.
Kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi!