Käyttäisitkö lääkärissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
1v tyttö ja veljeni sanoi, että aivan kuin olisi hetken katsonut kieroon. Siis niin että toinen silmä ei karannut ulkonurkkaan mutta aavistuksen kauemmaksi nenästä kuin toinen silmä.

Itse olen pari kertaa ollut huomaavinani samanlaista, mutta esim. valokuvissa mitään sellaista ei näy ja nuokin kerrat olleet aniharvoja. Ja vähän epäselviä tilanteita ja tosiaan ei siis silmä karkkaa minnekään ulkonurkkaan vaan on vain hitusen kauempana nenästä kuin toinen silmä. Eli näkyy pikkaisen enemmän sitä valkoista kuin toisessa silmässä.

Ymmärsikö kukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
karsastaako?onko silmiä tutkittu?

Minäkö? Ei ainakaan ole kukaan koskaan sanonut, silmälasit on olleet 11 vuotiaasta asti.

NO hitto... minä luin että "karsastatko". Joo siis ei ole koskaan neuvolalääkäri sanonut mitään ja toki on ne rutiinitarkastuksensa tehnyt ja todennut että "silmät suorassa".

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
karsastaako?onko silmiä tutkittu?

Minäkö? Ei ainakaan ole kukaan koskaan sanonut, silmälasit on olleet 11 vuotiaasta asti.

NO hitto... minä luin että "karsastatko". Joo siis ei ole koskaan neuvolalääkäri sanonut mitään ja toki on ne rutiinitarkastuksensa tehnyt ja todennut että "silmät suorassa".

ihan alussa lukikin että karsastaTKO kun luin aloituksen väärin :ashamed: . ( korjasin pian ). kannattaa varmaan seurata ja ottaa neuvolassa viimeistään asiaksi jos rupeaa tulee uudestaan että silmä "hakee".

Yhteistyössä