Käyttääks ekaluokkalaiset talvihaalaria esim. pihalla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruusulähde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä kyl pitää nuo viides ja kuudes luokkalaisetkin pihalla haalaria ja pienemmät kans. pojat viime talvena viel välltämättä tahto et voi kuulemma täysillä rymytä lumessa ja tehdä majoja ja ajaa kelkalla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:
meillä kyl pitää nuo viides ja kuudes luokkalaisetkin pihalla haalaria ja pienemmät kans. pojat viime talvena viel välltämättä tahto et voi kuulemma täysillä rymytä lumessa ja tehdä majoja ja ajaa kelkalla...
Hei! Mistä löytyy haalareita isommille lapsille? Suurin koko mitä olen löytänyt on 146.

 
Kyllä meillä oli pojalla ihan koulussakin ekalla, kun huomasi että se oli nopeampi pukea lyhyelle välitunnille päälle, tokalla sitten enää kotona piha-ja lumileikki pukuna
 

Yhteistyössä