V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti::wave: Lunette ollu pari vuotta. Räteistä en oo tykänny koskaan. Tamponeita en oo synnytyksen jälkeen käyttäny. En saa kunnolla paikoilleen. Kuppi ei kuivata paikkoja.
Mulla välillä ollu niin runsaat vuodot että kuppi tullu yli vartissa, silloin ollu pakko käyttää sidettä. Nyt kun ollu taas normaalit vuodot niin kupin kanssa pärjää koko ajan![]()
Mulla on ollut kupin käyttöönoton jälkeen vain yksi hiivatulehdus, sekin raskausaikana. Aiemmin hiiva oli jatkuva vaiva.
Ootko harkinnut kestositeitä? Mä oon tilannut niitäkin ja laitan aina kuukautisten ekoiksi päiviksi varmuuden vuoksi sellaisenkin housuihini. Harvoin se kuppi kuitenkaan on falskannut.
Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:Alkuperäinen kirjoittaja äiti teresa:ällöttää ajatuskin. hyi olkoon.
Koeta olla ajattelematta asiaa liikaa, ettet vallan kuole tuohon huonoon oloosi :xmas:
Jos piettäs lättykestit kerran kuussa, niin se vois auttaa kuvotukseen.![]()
VerilättykestitMä voin tarjota osan aineksista!
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti::wave: Lunette ollu pari vuotta. Räteistä en oo tykänny koskaan. Tamponeita en oo synnytyksen jälkeen käyttäny. En saa kunnolla paikoilleen. Kuppi ei kuivata paikkoja.
Mulla välillä ollu niin runsaat vuodot että kuppi tullu yli vartissa, silloin ollu pakko käyttää sidettä. Nyt kun ollu taas normaalit vuodot niin kupin kanssa pärjää koko ajan![]()
Hyvä kommentti kuivumisesta. Taidan suunnistaa kuppiostoksille. Olen harkinnut asiaa, mutta en saanut aikaiseksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitehä se tuo tereesa ihtesä kans ellää ku tietää että sillä muovostuu paskaa persseesseen päivittäin?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti teresa:öllöttää ja öklö olo. tulee mieleen kauhuelokuva ja kirja carrie jossa veri lentää. että olkoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitehä se tuo tereesa ihtesä kans ellää ku tietää että sillä muovostuu paskaa persseesseen päivittäin?
Persseesseen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei se veri lennä. Ällömpiä on verirätit jokka housussa hautoo. Yök. Sitte niitä roskikset täynnä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitehä se tuo tereesa ihtesä kans ellää ku tietää että sillä muovostuu paskaa persseesseen päivittäin?
Persseesseen?
No niijjusttiisa, persseesseen kait se työnttyy ja sieltä ulostavvuu vae pakenooko joellai peähän?
Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei se veri lennä. Ällömpiä on verirätit jokka housussa hautoo. Yök. Sitte niitä roskikset täynnä.
Mutta siinä tulee niin ihanan alkukantainen olo, kun voi kuvitella pelastavansa haavoittunutta rämemajavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei se veri lennä. Ällömpiä on verirätit jokka housussa hautoo. Yök. Sitte niitä roskikset täynnä.
Mutta siinä tulee niin ihanan alkukantainen olo, kun voi kuvitella pelastavansa haavoittunutta rämemajavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :koko kapistus...eihän se menny millään edes sisään!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :koko kapistus...eihän se menny millään edes sisään!!