Käytkö suihkussa illalla vai aamulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo-Rakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vaimo-Rakas

Aktiivinen jäsen
02.10.2012
4 383
1
36
Perähikiä
Tämä on jännä miten ihmisillä on erilaiset tavat, kummin sinä teet, perustele?

Meillä käydään suihkussa iltaisin koska:
- Päivät ollaan poissa kotoa, tulee ns. likainen olo ja päivän aikana myös hikoilee kun harrastaa liikuntaa.
- Ihana mennä puhtaana puhtaisiin petivaatteisiin.
- Iltaisin usein myös sauna, ja saa ilman kiirettä tehdä kauneudenhoitotoimet mitä suihkun jälkeen tarvii.
- Yleensä seksiä harrastetaan juuri iltaisin, halutaan olla puhtaita.

Tosin aamusuihkutkin on luksusta mutta hyvin harvoin niitä tulee harrastettua.

Nykyään muksun kans kotona ollessa miten milloinkin.
Joskus sekä- että. Iltaisin en tykkää siksi, kun on pitkät ja paksut hiukset, enkä tykkää illalla enää värkätä kuivainten yms kanssa, mutta jos en kuivaa, niin märkä tyyny on tosi inhottava.
Mutta kai mä eniten käy siltikin iltaisin.

Koska töihin en kehtaa mennä tukka pystyssä/paskaisena niin käyn suihkussa aamulla.
Jos käyn lenkillä niin silloin myös illalla ja aika usein kesäiltoina kun menee illat pihatöissä tai muissa raskaammissa askareissa.

Mies käy illalla, minä yleensä aamulla.

Aamulla käyn siksi, että yöllä kuitenkin hiukset menee sekaisin, eli jos menen kostealla tukalla nukkumaan joudun aamulla laittamaan sen kuitenkin uusiksi. Mulla tulee myös joskus päänsärkyä siitä että olen mennyt märällä tukalla nukkumaan, en tiedä miksi.

Tämä on jännä miten ihmisillä on erilaiset tavat, kummin sinä teet, perustele?

Meillä käydään suihkussa iltaisin koska:
- Päivät ollaan poissa kotoa, tulee ns. likainen olo ja päivän aikana myös hikoilee kun harrastaa liikuntaa.
- Ihana mennä puhtaana puhtaisiin petivaatteisiin.
- Iltaisin usein myös sauna, ja saa ilman kiirettä tehdä kauneudenhoitotoimet mitä suihkun jälkeen tarvii.
- Yleensä seksiä harrastetaan juuri iltaisin, halutaan olla puhtaita.

Tosin aamusuihkutkin on luksusta mutta hyvin harvoin niitä tulee harrastettua.

Kommenttina tohon että jos päivällä on harrastanut liikuntaa tms niin toki silloin käyn sen liikunnan jälkeen suihkussa. Puhtaana puhtaisiin petivaatteisiin on kivaa, mutta ei meillä sentään joka ilta lakanoita vaihdeta :)

[QUOTE="vieras";28482388]Mulla tulee myös joskus päänsärkyä siitä että olen mennyt märällä tukalla nukkumaan, en tiedä miksi.[/QUOTE]

Tällaisesta en ole kuullut, mutta sen tiedän, että jos nukkuu kengät jalassa, niin aamulla voi päätä särkeä... :D

aamuisin koska hiukset pitää föönilla kuivata ja laittaa, aamulla joka hius sojottaa eri suuntaan joten joutuisin sen kastella muutenki.

kesäisin kuumalla käyn sekä illalla että aamulla koska on niin kuuma ja iho viilenee nii helpompi nukkua.

[QUOTE="vieras";28482388]Aamulla käyn siksi, että yöllä kuitenkin hiukset menee sekaisin, eli jos menen kostealla tukalla nukkumaan joudun aamulla laittamaan sen kuitenkin uusiksi. Mulla tulee myös joskus päänsärkyä siitä että olen mennyt märällä tukalla nukkumaan, en tiedä miksi.[/QUOTE]

Peesi. Toki urheilun ja seksin jälkeen käydään suihkussa muutenkin, mutta ns. päivittäissuihku otetaan aamulla, koska hiusten laittaminen on silloin helpompaa. Vaikken siis tee muuta kuin harjaan hiukset... mutta jos nukun märällä tukalla niin aamulla kampaus on järkyttävä, eikä sitä saa paremmaksi ilman että kastelee hiukset uudestaan.

Kumpana tahansa, mutta useimmiten nykyään tulee käytyä aamupäivällä lapsen kanssa. Työelämässä jos olisin niin kävisin illalla ihan siitä syystä, etten jaksaisi herätä aamulla sen vertaa aiemmin että ehtisin suihkussa käydä vaan venytän heräämisen aina viimeiseen hetkeen.. Iltasuihkusta kerkiää vähän nauttiakin, ole tuli pyllyn alla :)

Periaatteessahan siitä iltasuihkusta on aika vähän hyötyä kun ihminen hikoaa yöllä olikohan keskimäärin tuopillisen hikeä yössä.. Tältä kannalta jos tarkoitus olla puhtaana uuteen päivään kannattaisi käydä aamulla :)

Iltaisin, koska työ on sellaista missä tulee likaiseksi, vaikka ei pahemmin hikoaisikaan. Ja aamuvuorot muutenkin alkaa jo viimeistään kuudelta, niin ei huvita herätä vielä aiemmin jotain suihkua ja tukan kuivatusta varten. Nyt kun oon vauvan kanssa kotona niin iltaisin silti saunotaan, kun mies on päivät töissä. Joskus poikkeustapauksissa on sitten aamusauna.

Työpäivinä aamuisin, koska en jaksa käyttää tukan siistimiseen aikaa. Lisäksi ilman suihkua olisi jotenkin nuhjuinen olo lähteä töihin. Vapaapäivinä ja viikonloppuisin suihkun ajankohta vaihtelee, mutta yleensä noina päivinä tulee harrastettua liikuntaa, joten sen jälkeen ainakin.

Käyn suihkussa miten milloinki, useimmiten illalla tai iltapäivällä. Työvuoron jälkeen aina suoraan suihkuun (aamun jälkeen iltapäivällä, iltavuoron jälkeen illalla). Joskus jos vapaapäivä tai menoa vasta iltapäivällä niin aamulla. Itse asiassa käyn yleensä useamman kerran päivässä, hiukset tosin pesen ja kastelen yleensä iltaisin, joka toinen päivä, paitsi jos olen kovasti hikoillut tai tiedän etten seuraavana päivänä ehdi ( hiukseni ovat pitkät ja paksut, joten kuivuvat näppärästi löysällä nutturalla yön aikana).

Yleensä illalla. Ihan vaan tottumiskysymys. Mutta myös aamulla, jos pitää lähteä jonnekin... suihkussa karisee unet silmistä. Kesähelteillä sekä aamulla että illalla ja jos on oikein kuuma päivä, niin kerran päivälläkin.

Kerran-pari viikossa. Aina saunasta

- vesi on märkää (jä näin inhottavaa)
- vesi on kylmää (ja senkin jälkeen palelee vkun on kuivannut)
- suotata nahkaa rääkkäämään
- haluan nukkua aamulla mahdollisimman pitkään (n. 15min max aika herätä ennen töihinlähtöä että ehtii koirat ruokkia)
-liian usein vedessä lotraaminen on ihan turhaa, mitä useemmin käy ni sitä useemmin pitää käydä
-en tykkää llotrata rasvojen tai muiden kanssa

tässä nty muutamia syöitä miksi.

Yhteistyössä