Käytkö saunassa mielummin yksin vai seurassa?

Vaikutat epävakaalta persoonalta, pelottavaa. Onkohan lapsilla kaikki hyvin ?
Ja sä vaikutat vähän yksioikoiselta persoonalta....:rolleyes:

Kai ihminen saa joskus rauhoittua yksin? Enkä mä nyt koko ajan itke. Nykyään ehkä 5-7 kertaa vuodessa, jos ei liikutuksen kyyneliä lasketa.

Kaikillahan tulee vastoinkäymisiä. Pitäiskö sun mielestä olla niin että irvistän jotain menestyjän hymyä?

Kokeile joskus itkeä, se on ihanan puhdistavaa. :thumbsup:

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
Ja siis se ei ole mun keksintö että sauna on kuin äidin kohtu, on sitä muutkin verranneet siihen. Pieni ja lämmin.
(No emmä nyt ajattele että kun menen saunaan niin meen kohtuun. Enkä sano muksuille että mennääs kohtuun.o_O)

Viimeksi muokattu:
Itkeminen on suomessa vissiin kieletty. Sitä harjoitetaan joskus salaa alkoholin vaikutuksen alaisena, en tiedä sitten onko sillä kuinka puhdistava vaikututs, iitseään ruokkiva tuomiöpäivän mylly jota myös ikiliikkujaksi kutsutaan :)

Ja sä vaikutat vähän yksioikoiselta persoonalta....:rolleyes:

Kai ihminen saa joskus rauhoittua yksin? Enkä mä nyt koko ajan itke. Nykyään ehkä 5-7 kertaa vuodessa, jos ei liikutuksen kyyneliä lasketa.

Kaikillahan tulee vastoinkäymisiä. Pitäiskö sun mielestä olla niin että irvistän jotain menestyjän hymyä?

Kokeile joskus itkeä, se on ihanan puhdistavaa. (y)

• Tykkää
Reactions: Echo ja Aqela
Eli se on käytännössä sanottu oikein ku en tee sinun kauppoja kenenkään kans, en edes itseni eli olen ikään kuin He-Man
5550482-adam+he-man+7.png

Väärin sanottu. Täytyisi sanoa "mielelläni". Hän käy "mielellään" yksin saunassa.

Mun miehen kanssa pääsee saunomaan kahdestaan liian harvoin, muksujen kanssa on mukava turista ja miettiä elämää.

Mutta mieluiten olen yksin. Mulla on varmaan joku ihme kaipuu äidin kohtuun tms.kun koen turvaa lämpimässä saunassa. (n):) Usein rukoilen, joskus itken.
Mulle tulee myös saunassa tunne, että olen "turvassa." En ole ennen kuullut vertausta kohtuun, mutta voihan sitä noinkin ajatella.

Tykkään myös miettiä päivän tapahtumia saunassa ja joskus minäkin itken siellä. Sauna puhdistaa sekä henkisesti että fyysisesti.

No polyna aiemmin saunoin 2 miehen kanssa sitten toinen läksi joten nyt kaksistaan saapa nähdä tuleeko lisää seuraa vai jäänkö yksin lauteille kun tuo jäljelle jäänyt on siitä kumma ettei juuri saunasta perusta :(

Eihän tuohonkaan voi vastata yksiselitteisesti!

Suuremmalla porukalla on kiva kun vietetään iltaa saunoen. Iltaan mahtuu silloin useampi uiminen, avantopulahdus tai hankikylpy, kuten löylykisat ja syvälliset keskustelutkin.

Miehen kanssa kaksin se on mukavaa silloin kun ei oo muutoin päässyt suuremmin kahdestaan aikaa viettämään.

Ja yksinkin on mukava rauhoittua ja rentoutua. Voi venytellä ja kuunnella laineiden liplatusta ja katsella ikkunasta ruskosuohaukkaa ja vaikka oikaista pitkäkseen koska lauteet ovat yksin mun. :love:

Yhteistyössä