Käytkö saunassa mielummin yksin vai seurassa?

Riippuu tilanteesta. Kaveriporukassa on kiva käydä silloin tällöin. Ja yksin välillä. Ja jos on hyvännäköstä timmiä hempukkaa tarjolla niin sitten sen kanssa. Liian usein ei oo.

Menen tavallisimmin saunaan (nais)seurassa mutta lopetan löylyttelyn yksin - naiset eivät kestä lämpöä (@r0s väittää kestävänsä...).

Sauna on suomalaista sosiaalista elämää parhaimmillaan!
thumbnail.php

• Tykkää
Reactions: r0s
Mun miehen kanssa pääsee saunomaan kahdestaan liian harvoin, muksujen kanssa on mukava turista ja miettiä elämää.

Mutta mieluiten olen yksin. Mulla on varmaan joku ihme kaipuu äidin kohtuun tms.kun koen turvaa lämpimässä saunassa. (n):) Usein rukoilen, joskus itken.

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Mun miehen kanssa pääsee saunomaan kahdestaan liian harvoin, muksujen kanssa on mukava turista ja miettiä elämää.

Mutta mieluiten olen yksin. Mulla on varmaan joku ihme kaipuu äidin kohtuun tms.kun koen turvaa lämpimässä saunassa. (n):) Usein rukoilen, joskus itken.

Rukoilu on sinulle terapiaa saunassa, mutta miksi ihmeessä itket? Saunan pitäisi rauhoittaa, ei tuoda ikäviä asioita pinnalle.

Rukoilu on sinulle terapiaa saunassa, mutta miksi ihmeessä itket? Saunan pitäisi rauhoittaa, ei tuoda ikäviä asioita pinnalle.
Se saunan lämpö ja rauha on kontrasti, jossa se oma, päivän aikana kerääntynyt alakulo korostuu. Siinä vaan pysähtyy ihan eri lailla kun muksujen seurassa.

Yhteistyössä