Mie en käy mielellään yksin.
Olosuhteiden pakosta käyn nyt yksin ja en hae viestilläni selänpesijää
Olosuhteiden pakosta käyn nyt yksin ja en hae viestilläni selänpesijää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuleeko kissa ylälauteille?Ehdottomasti yksin, kissa saa tulla mukaan.
Ei mulla ole täällä saunaa, mutta toi tulee suihkuun mukana, mutta en epäile etteikö tulis saunaankin...ens vuonnahan sen näkee kun muutan.Tuleeko kissa ylälauteille?
Mulle ehdoton yläraja on 90 astetta...mieluummin vähän alle sen...mutta ehdottomasti yli 75 pitää olla.naiset eivät kestä lämpöä
Mulle ehdoton yläraja on 90 astetta...mieluummin vähän alle sen...mutta ehdottomasti yli 75 pitää olla.
Ehkä voisit siis saunoa kanssani, yleensä minulla saunassa 85-90 astetta ja siellä ollaan pitkääään...
Mutta kissa![]()
Kiitos tarjouksesta mutta mieluummin kissa kaverinaEhkä voisit siis saunoa kanssani, yleensä minulla saunassa 85-90 astetta ja siellä ollaan pitkääään...
Mutta kissa![]()
Kiitos tarjouksesta mutta mieluummin kissa kaverina
Ja juu, tottakai pitää olla pitkään..pyyhe lauteille ja kintut seinälle..<3
Mun miehen kanssa pääsee saunomaan kahdestaan liian harvoin, muksujen kanssa on mukava turista ja miettiä elämää.
Mutta mieluiten olen yksin. Mulla on varmaan joku ihme kaipuu äidin kohtuun tms.kun koen turvaa lämpimässä saunassa.Usein rukoilen, joskus itken.
Se saunan lämpö ja rauha on kontrasti, jossa se oma, päivän aikana kerääntynyt alakulo korostuu. Siinä vaan pysähtyy ihan eri lailla kun muksujen seurassa.Rukoilu on sinulle terapiaa saunassa, mutta miksi ihmeessä itket? Saunan pitäisi rauhoittaa, ei tuoda ikäviä asioita pinnalle.
Rukoilu on sinulle terapiaa saunassa, mutta miksi ihmeessä itket? Saunan pitäisi rauhoittaa, ei tuoda ikäviä asioita pinnalle.
Vaikutat epävakaalta persoonalta, pelottavaa. Onkohan lapsilla kaikki hyvin ?Mun miehen kanssa pääsee saunomaan kahdestaan liian harvoin, muksujen kanssa on mukava turista ja miettiä elämää.
Mutta mieluiten olen yksin. Mulla on varmaan joku ihme kaipuu äidin kohtuun tms.kun koen turvaa lämpimässä saunassa.Usein rukoilen, joskus itken.