O
onnellinen
Vieras
Ja ihan oikeesti saadaan se! Vähän mä olen onnellinen, nyt päästään ostamaan ihan uusi ok-talo , olettaen että tämä entinen menee kaupaksi. Pitäkää peukkuja!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:en ikinä ottais velkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Mun mielestä on jotenkin hassua, että ihmiset on niiiin onnellisia, kun pankki myönsi lainaa. Siinä ilossa unohtuu sitten tarkastella kriittisesti marginaaleja ym. ja otetaan kaikki lainaturvatkin, koska se kiltti pankkihenkilö niitä suosittelee.
Mun ajatukseni lainanotosta on se, että mietin ensin itse, paljonko pystyisin maksamaan lainaa takaisin ja mikä olisi sopiva lainasumma. Olen työssäkäyvä, vakaavarainen ihminen, joten jos itselläni on realistinen käsitys lainan suuruudesta, ei pankilla pitäisi olla mitään syytä olla myöntämättä sitä. Verrata voi vaikkapa autokauppiaaseen, joka ei suostuisi myymään autoa, koska ostaja on niin huono kuski... Lainat on pankin liiketoimintaa, joka tuottaa niiden voitot. Ei pankki ole mikään hyväntekeväisyyslaitos.