H
hepuli
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti!:Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Alkuperäinen kirjoittaja essi2008:Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Asiasta kukkaruukkuun, mut tuli vaan mieleen kun näin sun nikin aloituksessa...
Yleensä on kohteliasta vastata myynnissä olevia vaatteita koskeviin viesteihin, vaikka ne vaatteet olisikin jo menneet.
Vastaan vaikka en olekkaan ap...mulle tullut kerran samaa palautetta,että miksi ei vastata...mulle saattaa tulla samasta "kohteesta" 10-20 kyselyä ja myyn aina sille joka eka kysyy tai on valmis ostamaan. En todellakaan voi vastata jokaiselle,mulla menis ikä ja terveys jos kaikille vastaisin. Laitan aina mahdollisimman pian kohteeseen ilmoituken että myyty joten ainakin sitä kautta saa tiedon että onko mennyt...tässä vastaukseni vaikka et minulta kysynytkään :wave:
Onko tuo nyt niin suuri vaiva ilmoittaa jos ne vaatteet on menneet?
Ihan yhtä lailla minä ilmoitan myyjälle jos en ole kiinnostunut jostain vaatteesta.
eri asia on se että sulla tuskin on montaa kymmentä vaatetta joista joudut ilmoittamaan ettet ole kiinnostunut. jos kyselyitä on kymmeniä niin eihän niihin kaikkiin millään ehdi/jaksa vastata. varsinkin jos pitäisi vielä perhekin hoitaa ja kotityöt.
Mistä tiedät montako vaatetta on ollut tarjolla?
Miksei muka ehdi tai jaksa?
Kyllä hyviin tapoihin kuuluu mun mielestä että ilmoittaa jos kerran vaivautuu ensin laittamaan kuvia ja muutenkin viestittelemään.
Montako minuuttia se viestin laittaminen kestää?
Tuskin kuitenkaan niin kauaa että perhe ja kotityöt siitä kärsis![]()
![]()
:kieh: :kieh:
se olikin yleisesti sanottu (essi 2008 sanoi että hänelle tulee monesti 10-20 vastausta) . ja tuosta sanoin että jos on tosiaan noin paljon viestejä joihin pitäis vastata niin siinähän menis ikä ja terveys. Minua ainakaan ei haittaa, jos kyselen jostain tuotteesta, jos myyjä ei ilmoita henkilökohtaisesti vaan laittaa ilmoituksen kohteeseen. Mitä väliä sillä on, hän voisi jättää ilmoittamatta kokonaan.
Ja ymmärrän että monella myyjälläkin on omakin elämä eikä he välttämättä jaksa koko ajan istua koneen ääressä. Tottakai kun kaupat eivät ole vielä syntyneet, hänen täytyy jokaiselle vastailla ja olla ystävällinen että menisi kaupan. se on suoraa bisnestä. mutta kun kaupat on tehty, niin ymmärrän ettei sitten enää kaikille aleta erikseen ilmoittelemaan.