Käytiin eilen kaupassa ja mies sit suuttu ku en antanu sn ostaa hiustentuuhentajaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies suuttui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies suuttui

Vieras
Kaikkea kanssa sanon minä. Möksähti mulle eilen tosiaan kaupassa ja on vieläki ihan suuttunu.Ei oikee puhu mitää ja tiuski vaan vastauksia. Oikeesti huvittavaa.
Siis siellä oli tarjouksessa mihille tarkoitettua hiustentuuhentajasuihketta. Olisi sen halunnu ostaa, laittoi jo kärryyn, mut en antanut ihan vaan käskin viemää takaisin ja sanoin ,et ei sen tukkaa enää mikään kasvata. Kaveri on kalju ollut ties kuinka kauan aikaa ja nyt pitäisi saada muka jotain tuuheuttajaa. Hitto mä nauroin sille :D

Miks sä päätät siitä, mitä miehes haluaa päähänsä tunkea?
Miksi miehen ylipäätänsä pitää lupa kysyä johonkin ostokseen..

Meillä kyllä molemmat saa ihan itse päättää hygienia- ja kauneustuotteistaan, ostaa sen mitä haluaa ja minkä hyväksi havaitsee.

Kai aloittaja et itsekkään käytä mitään turhia kaunistautumistuotteita, jotka vain vievät turhaan rahaa? Olisi nimittäin ainakin minusta melko epäreilua, että sinä naisena saisit tuhlata ulkonäköösi useita euroja, mutta et miehellesi salli jotain hiustenkasvatusainetta edes alelaarista.

Eihän se mitää lupaa tarvitsekkaan, mut mitä ihmettä se tekee jollain hiustentuuheuttajalla???Kysyn vaan kalju mikä kalju ei se siitä miksikään muutusuihkuttaa siihen mitä suihkei tatahansa.Tähän mennessä on halunnu leikatavaksi kaikki pois siis jo ennen kuin me olimme yhdesssä, mut luulen et tää on jokin 40 villitys ja eihän kukaan järkevä ihminen anna mihensä tuhlata tuollaisiin järjettömyyksiin.
Niin ja miksi minun pitäisi pyytää anteeksi. Ei ole syytä kenenkään anteeksi pyydellä.

Jossain ehkä on nainen, joka antaisi miehen ostaa hiustentuuheuttajaa, eikä nauraisi & pilkkaisi toista ilmeisen arasta asiasta.

Aika ajoin toivon, että vaimonsa pilkan ja oikkujen kohteena olevat miehet löytäsivät itselleen sellaiset ihanat ja ymmärtäväiset naiset.

• Tykkää
Reactions: idunnor
Eihän se mitää lupaa tarvitsekkaan, mut mitä ihmettä se tekee jollain hiustentuuheuttajalla???Kysyn vaan kalju mikä kalju ei se siitä miksikään muutusuihkuttaa siihen mitä suihkei tatahansa.Tähän mennessä on halunnu leikatavaksi kaikki pois siis jo ennen kuin me olimme yhdesssä, mut luulen et tää on jokin 40 villitys ja eihän kukaan järkevä ihminen anna mihensä tuhlata tuollaisiin järjettömyyksiin.
Niin ja miksi minun pitäisi pyytää anteeksi. Ei ole syytä kenenkään anteeksi pyydellä.

No ei ole sun asiasi päättää mikä on järjetöntä ja mikä ei. Harmittaa kun toiset miehet on niin tossukoita että antaa sunkaltaisten idioottien jyrätä.

No mitäs tykkäisit jos mies olis suhtautunut samalla tavalla sun lantionpohjalihas-kuulien ostoon? Nauranut, että älä suotta osta ei niitä enää kunnon kireiksi millään saa kun on vuosia jo ollut löysä?

• Tykkää
Reactions: neakas
Jossain ehkä on nainen, joka antaisi miehen ostaa hiustentuuheuttajaa, eikä nauraisi & pilkkaisi toista ilmeisen arasta asiasta.

Aika ajoin toivon, että vaimonsa pilkan ja oikkujen kohteena olevat miehet löytäsivät itselleen sellaiset ihanat ja ymmärtäväiset naiset.

Ei se ole sille mikään arka paikka. Huumorintajuinen mies ja enemmän suuttui kun komensin sen viemään sen takaisin hyllyyn. Se siinä luonnon päälle kävi. Olisihan tuo voinut käydä sen hakemassa jos olisi niin kovasti sitä halunnut. Niinja itsekkin heittää asiasta herjaa joten ei ole arka paikka ainakaan enään hänelle. Joskus aikoinaan on voinut olla.

Parturina olen huomannut, että lähes aina kaljuuntuminen on miehille kova paikka vaikka ne ei puhuisi siitä ja se olisi kestänyt jo kuinka kauan. Varmasti miehesi loukkantui, en ihmettele yhtään.

[QUOTE="vieras";24881400]No mitäs tykkäisit jos mies olis suhtautunut samalla tavalla sun lantionpohjalihas-kuulien ostoon? Nauranut, että älä suotta osta ei niitä enää kunnon kireiksi millään saa kun on vuosia jo ollut löysä?[/QUOTE]
Niinpä. Tai vaimon katsellessa kiinteyttävää, virkistävää kasvovoidetta mies naurahtaisi pilkallisesti että 'heh, et todellakaan tuollaisia turhuuksia osta, sun väsynyttä ja rupsahtanutta pärstääsi ei mikään enää pelasta'.

[QUOTE="vieras";24881400]No mitäs tykkäisit jos mies olis suhtautunut samalla tavalla sun lantionpohjalihas-kuulien ostoon? Nauranut, että älä suotta osta ei niitä enää kunnon kireiksi millään saa kun on vuosia jo ollut löysä?[/QUOTE]

Niin no , hän ei saa tilaisuutta moiseen kun en osta mitään turhaa niin kuin äsken jo mainistsin

Onko teillä siis yhteiset rahat, kun sinä noin kiivaasti tahdoit estää miestäsi ostamasta mielestäsi turhaa asiaa? Entä onko miehesi siis ajanut aina päänsä itse kaljuksi? Näin ymmärsin. Oletko siis edes nähnyt miten paljon miehelle noita hiuksia päähänsä kasvaisi jos hän päästäisi ne kasvamaan?

Vaikka kyse olisikin vain pienestä hiusten harvenemisesta, voi se miehellekkin olla kova paikka. Sitä suuremmalla syyllä sitä voisi parantaa jollakin hiustenkasvatustökötillä. Jos mies suureksi osaksi olisi kalju ilman omaa tahtoaan, olisi varmasti totta, ettei sitä mikään aine enää paljoa auttaisi.

Parturina olen huomannut, että lähes aina kaljuuntuminen on miehille kova paikka vaikka ne ei puhuisi siitä ja se olisi kestänyt jo kuinka kauan. Varmasti miehesi loukkantui, en ihmettele yhtään.

Ju parturi-kampaajana minäkin olen huomannut toisissa miehissä tuollaista ongelmaa ja siksi myös ( mutta enemmän vaimona) tiedänkin, että mies ei siitä loukkaantunut

Ei se ole sille mikään arka paikka. Huumorintajuinen mies ja enemmän suuttui kun komensin sen viemään sen takaisin hyllyyn. Se siinä luonnon päälle kävi. Olisihan tuo voinut käydä sen hakemassa jos olisi niin kovasti sitä halunnut. Niinja itsekkin heittää asiasta herjaa joten ei ole arka paikka ainakaan enään hänelle. Joskus aikoinaan on voinut olla.
Teillä on aika outo liitto. Mä komennan joskus 5 v lastani viemään jotain takaisin hyllyyn, mutta miestä...ööö, ei, mä en ole sen äiti tai pomo.

Joku sun miestä varmaan nyppii, jos se vieläkin mököttää. Ehkä se on kyllästynyt sun 'hauskoihin' vitseihin koskien häntä itseään (saako hän vitsailla samalla lailla sinusta?) ja päsmäröintiin?

Voi luoja mikä akka :O

Jos mä olisin sun miehes, olisin jo aikaa sitten katsellut itselleni toisen naisen, joka ei yritä olla noin täydellinen ja narsistinen luonne, toisin kuin sinä.

Onko teillä siis yhteiset rahat, kun sinä noin kiivaasti tahdoit estää miestäsi ostamasta mielestäsi turhaa asiaa? Entä onko miehesi siis ajanut aina päänsä itse kaljuksi? Näin ymmärsin. Oletko siis edes nähnyt miten paljon miehelle noita hiuksia päähänsä kasvaisi jos hän päästäisi ne kasvamaan?

Vaikka kyse olisikin vain pienestä hiusten harvenemisesta, voi se miehellekkin olla kova paikka. Sitä suuremmalla syyllä sitä voisi parantaa jollakin hiustenkasvatustökötillä. Jos mies suureksi osaksi olisi kalju ilman omaa tahtoaan, olisi varmasti totta, ettei sitä mikään aine enää paljoa auttaisi.

Olen siis parturi-kampaaja ammatiltani ja tiedän tasan tarkkaan miten hänen hiuksensa kasvavat sädekehämäisesti eli päältä kalju. Laita tosiaan siihen suihketta, eihän se siinä edes pysy vaan valuu sinne missä tukkaa on. Mitä hemmettiä se siellä tekee ku siellä kyllä on tuuhea kasvu :)

Teillä on aika outo liitto. Mä komennan joskus 5 v lastani viemään jotain takaisin hyllyyn, mutta miestä...ööö, ei, mä en ole sen äiti tai pomo.

Joku sun miestä varmaan nyppii, jos se vieläkin mököttää. Ehkä se on kyllästynyt sun 'hauskoihin' vitseihin koskien häntä itseään (saako hän vitsailla samalla lailla sinusta?) ja päsmäröintiin?

Totta, meillä on outo liitto ja mies saa kyllä ja hänen pitääkin naljailla aina välillä minullekkin koska itse ten niin, Ja jos hän on kyllästynyt niin sitten on. Mahdollisuuksia on monia :D

Yhteistyössä