Käytettyjä vaunuja ja rattaita myyviä liikkeitä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neuvosta tosi kiitollinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neuvosta tosi kiitollinen

Vieras
Onko niitä etelä-suomessa?Onko jossain mahd. listaa k.o liikkeistä?Tai tiedätkö esim. jonkun kirppiksen jossa olisi enemmänkin myynnissä sekä rattaita että muita lastentavaroita/vaatteita?

Lasketko Tampereen etelä-suomeksi? Tampereella lastentarvikekirppis Tiitiäinen (?). Sori, en ole ihan varma siitä nimestä. Siellä oli kaikenlaista tavaraa, hinnat oli ainakin vaatteissa mun mielestä vähän korkeat kirppistavaralle. Tosin olen käynyt vain kerran... Tuossa linkki
http://www.rasavilli.fi/

Niin tarkoitin nimenomaan paikkaa jonne voi mennä katsomaan ja ostamaan.Huuto.net on tullut koluttua,mutta mieluummin haluaisin nähdä tavarat ennenkuin niitä ostan!!!

Vantaan Petikossa on ( ainakin ollut ) kaksikin: Vauvatalo Johanna sekä se iso talo ( lastentarvike, muistaakseni ) .Sieltä itse olen ostanut, myyvät sekä uutta että käytettyä.
Googleta Lastentarvike , varppii löytyy.

Onko Vauvatalo Johannassa ja Lastentarvikkeessa tosiaan myös käytettyjä vaunuja? En ole ikinä nähnyt enkä kuullut. Ovatko jotenkin piilossa, pitääkö niitä osata kysyä?

Jaha...aijaa,sorry. Ainakin minä ostin aikanaan sieltä kaksosilleni käytetyt inglesinat...vai erehdynköhän liikkeen nimestä ?
Petikossa sellanen ei mikään jätti-iso liike, keittiöliikkeen vieressä.
En osoitetta muista.
Ja voihan olla, ettei enää myykään.
Sorry...tuhannesti anteeksi, jos erehdyin.
Ei tarvii huutaa.

Hei!
Tuhannet kiitokset kaikille vastanneille!!!!Kolmen Åipälle: voihan olla että silloin kun sinä ostit ne käytetyt niin Vauvatalo Johannassa vielä myytiin käytettyjä.

Itse tein sillä tavoin, että kävin liikkeissä katsomassa vaunuja ja tutustumassa hintatasoon. Tein vertailuja ja päätin, että haluan tietyn merkkiset vaunut (Emmaljunga). Sen jälkeen tutustuin huutonetin tarjontaan ja ostin pari vuotta vanhaa mallia olevat vaunut, jotka sain n. 20 % uusien vastaavien hinnasta. Nuo vaunut kestivät kahdella lapsella ja sen jälkeen annoin ne ilmaiseksi parvekevaunuiksi serkulleni.

Huutonetissäkään ei tarvitse ostaa vaunuja, jos tuote ei vastaa kuvaustaan. Myös lisäkuvia voi pyytää ja etukäteen voi käydä katsomassa (tai en ainakaan ostaisi, jos ei voisi käydä katsomassa). Myös monilla kirppiksillä on jatkuvasti jotkut vaunut myynnissä, mutta tietysti se vaatii seurantaa.

Jos ostat vaunut käytettynä kirppikseltä tai liikkeestä, niin niissä on huomioitu liikkeen pitäjän veloittama provisio, joten siinäkin mielessä saa ne vaunut edullisimmin huutonetistä.

Yhteistyössä