V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Meikkis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Etskari.
Eteinen =)
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Pillu tai römpsä.
Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:Ja sun oli sitte pakko muistuttaa etupyllystä...Mä olin jo kerenny unohtaa moisen nimityksen. :kieh:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Meikkis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Etskari.
Eteinen =)
oikeestikko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Meikkis:Etupyllystä tulee mieleen mielikuva, että pimpsan tilalla on kaksi pakaraa???
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:pitäsköhän mennä miehen vieree ja sanoa että haluisitko mun etupyllyä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:aikuisten kesken mikä millonki. lasten kuullen etupylly tai pimpula.
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:pitäsköhän mennä miehen vieree ja sanoa että haluisitko mun etupyllyä![]()
Tai kysy, et haluutko nuolasta mun etupyllyä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Meikkis:Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:pitäsköhän mennä miehen vieree ja sanoa että haluisitko mun etupyllyä![]()
Tai kysy, et haluutko nuolasta mun etupyllyä?![]()
Kiss my front ass!!
Täytyy sanoo miehelle seuraavan kerran että käsi pois eteisestä heti.Alkuperäinen kirjoittaja Meikkis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Etskari.
Eteinen =)
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Viineri, pipari, pimpsaloora, mirri, karvakolmio................![]()