Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Pillu tai römpsä.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:no en ainakaa käytä nimitystä etupylly,oikeesti kuka ton on keksiny![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:no en ainakaa käytä nimitystä etupylly,oikeesti kuka ton on keksiny![]()
Tällä palstalla oon ensimmäisen ja ainoan kerran moiseen nimitykseen törmänny. En vain jaksa uskoa, että joku oikeesti toosaansa etupyllyksi sanoisi, tai lastansa niin pahasti harhaan johtaisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:no en ainakaa käytä nimitystä etupylly,oikeesti kuka ton on keksiny![]()
Tällä palstalla oon ensimmäisen ja ainoan kerran moiseen nimitykseen törmänny. En vain jaksa uskoa, että joku oikeesti toosaansa etupyllyksi sanoisi, tai lastansa niin pahasti harhaan johtaisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:no en ainakaa käytä nimitystä etupylly,oikeesti kuka ton on keksiny![]()
pitäsköhän mennä miehen vieree ja sanoa että haluisitko mun etupyllyä![]()