Käytättekö sormuksia?

07.06.2007
594
0
16
Siis ihan vihki-/kihlasormusta?
Ennen mä nukuin, kävin suihkussa ja olin aina sormus sormessa. Sit kun meni naimisiin sain älyttömät allergiat vihkisormuksesta...Sen jälkeen on ollu jotenkin vaikee pitää sormuksia. Nyt en oikeestaan pidä ollenkaan. Pelkästään kun lähtee johonkin.

Käytin siihen saakka, kun ensimmäinen työharjoittelu oli koulussa (hoitoala). Sitten olisi pitänyt opetella käyttään sormuksia uudelleen työharjoittelun jälkeen. Jäi vain ja noita työharjoitteluja on usein ja nyt kesätyöt, joten sormukset on olleet kirjahyllyssä yli vuoden. Mies otti oman sormuksen pois muutama viikko sitten. En siitä oikein tykännyt, mutta vetosi siihen, että kun minä en käytä niin ei hänkään.

Kihla- ja vihkisormuksen lisäksi mieheltä saatu joululahjasormus aina sormessa.

muoks. Kai mä taas muutaman kk:n päästä kuitenki turpoon sen verran, et hetken aikaa on oltava ilman sormuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja RobottiRuttunen:
Siis ihan vihki-/kihlasormusta?
Ennen mä nukuin, kävin suihkussa ja olin aina sormus sormessa. Sit kun meni naimisiin sain älyttömät allergiat vihkisormuksesta...Sen jälkeen on ollu jotenkin vaikee pitää sormuksia. Nyt en oikeestaan pidä ollenkaan. Pelkästään kun lähtee johonkin.

Mä myös oon hoitoalalla enkä siis voi töissä käyttää. Jotenkin helpompi jättää hyllyyn kun vatvoa koko aika sormeen ja pois.

Siis ihan vaan uteliaisuuttani kyselin. Jotenkin tuli kavereilta "palautetta" kun ei ollut lauantai-iltana sormuksia sormessa. Olin kyllä oman ukon kans liikkeellä, että eipä mitään taka-ajatuksia nyt ainakaan ollu. Tosiaan ihan unohdin laittaa sormukset sormeen, kun en niitä muuten oo pitäny.

Aina on kihla-ja vihkisormukset sormessa. Leipoessa tai ruokaa laittaessa ei. Jos siis esim. lihapullia pyörittelen niin otan pois =)
Miehellä ei olekaan kuin kihlasormus ja hänkin käyttää sitä kaiken aikaa. On niin pieni ettei kovin helposti edes lähtis pois. :D

Yhteistyössä