Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alan koulutus ja osaaminen on tehnyt näistä asioista itsestäänselvyyksiä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alan koulutus ja osaaminen on tehnyt näistä asioista itsestäänselvyyksiä.![]()
Mullakin on kyllä alan koulutus ja osaaminen, jonka takia mulle on itsestäänselvyys, että kotona ei desinfiointiainetta tarvita, siellä on sinne kuuluvat bakteerikannat, joita ei kuulukaan kaikkia tapaa. Töissä on sitten eri, viellä voi lutrata noilla aineilla ihan mielin määrin.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Älkääs olko ihan mustavalkoisia kuitenkaan , on nääs tilanteita ja juttuja kotonakin että on ihan pakko.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alan koulutus ja osaaminen on tehnyt näistä asioista itsestäänselvyyksiä.![]()
Mullakin on kyllä alan koulutus ja osaaminen, jonka takia mulle on itsestäänselvyys, että kotona ei desinfiointiainetta tarvita, siellä on sinne kuuluvat bakteerikannat, joita ei kuulukaan kaikkia tapaa. Töissä on sitten eri, viellä voi lutrata noilla aineilla ihan mielin määrin.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Vain, jos meillä joku on kura/yrjötaudissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:meillä on ja käytetään aina vaipanvaihdon jälkeen. kyl mä tykkään et on puhtaat kädet.
Nehän puhdistuu ihan vedelläkin kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:meillä on ja käytetään aina vaipanvaihdon jälkeen. kyl mä tykkään et on puhtaat kädet.
Nehän puhdistuu ihan vedelläkin kyllä.
Ja meillä käytetään myös SAIPPUAA (ei joka kerta). Olettekos sellasesta aineesta koskaan kuulleet?
Alkuperäinen kirjoittaja Tosta korvaamisesta:Tästä oli kuulemma juttua, että käsidesi sopisi vain kun on pessyt kädet, eli ei likaisiin käsiin. Mutta toisaalta, kun sitä mainostetaan matkailuun sopivaksi, menee vähän ristiin....
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Saippua poistaa näkyvän lian, ei bakteereja. Kyllä mä ainakin tykkään kun käyn pienimmän kakkapyllyn pesemässä, että desinfioin käteni ennen kuin upotan kourani pullataikinaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Saippua poistaa näkyvän lian, ei bakteereja. Kyllä mä ainakin tykkään kun käyn pienimmän kakkapyllyn pesemässä, että desinfioin käteni ennen kuin upotan kourani pullataikinaan![]()
Hmmm... Oletko aivan varma tästä? Kyllä saippua on minusta kautta aikain ollut ratkaisu tautien leviämisen estämiseen, koska saippuapesu poistaa bakteerit käsistä.