Käytättekö aina pikkuhousunsuojaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ystäväni ihmetteli eilen kun saunottiin että miksi käytän suojaa pikkareissa...en tykkää siitä tunteesta kun pikkuhousut on jatkuvasti märät. Vain nukkuessa olen ilman.
Minulla on ollut aina paljon valkovuotoa. Olen kyllä kokeillut olla ilman pikkuhousunsuojaa.
En voi olla ilman.

Käytän töissä ja jos lähden ulos johonkin julkiseen paikkaan teatteri baari tai joku missä pitää olla useampi tunti esim juhlat tai kyläily. Pikaisille kauppa reissuille kampaajalle tai joku missä vain hetken on niin en käytä enkä tietenkään kotona. Inhottava jos housut kostuu ja varsinkin jos se näkyy läpi ja ei pysty paidalla peittämään niin joku vielä luulee että olen pissinyt housuihin.

Käytän päivittäin. Aina kun lähden kotoa laitan pikkuhousuihin suojan, mulla on "aina valmis" alapää muuten kastuis pikkarit läpimäräks päivän aikana.

Työpäivinä käytän ja yleensäkin kodin ulkopuolella.
Jos lähden juhliin tai baariin laitan kyllä aina pikkuhousuihin suojan, kostun aina tanssiessa ja usein jo keskustellessa kinnostavan miehen kanssa. Vessakäynnillä on sitten helppo vaihtaa kuiva suoja pikkareihin.

Yleensä vain kuukautisten loppupäivinä...ei tulis kuuloonkaan että hautosin tavaraa jossain hikiräteissä jatkuvasti, hyi! Kalsareita voi aina vaihtaa ja pestä niin usein kun tarvii.

Etenkin töissä ollessa lähes aina ja muulloinkin aika usein on pöksyissä. Eli vähintään viikko ennen ja jälkeen menkkojen ja myös menkkojen aikaan tuomassa lisävarmuutta, vaikka käytänkin Tampaxia.

Samaten seksin jälkeisinä aamuina on varminta laittaa pikkuhousunsuoja valumien varalta pöksyihin, kun mies laukeaa yleensä sisääni. Tulee jotenkin varmempi olo.

Istun töissä paljon päivän aikana ja haistan joskus alapääni, sellainen tietynlainen valkovuodon tuoksu nousee nenään. Pitäisi siis käyttää suojaa kun tulee housuista läpi kun on niin märkänä,mutta se kai edesauttaa tulehduksia jos niitä muoveja hauduttaa housuissa jatkuvasti.

Yäk en. Ällöä pitää hiostavia rättejä - en pidä kuin menkkojen "vuolaimpina " päivinä varulta kuukupin kanssa.

Valkovuoto "ongelmat" loppui kun aloin "kuppeilla" ja luovuin muovista alapäässä.

Mitä ilmavampi, se parempi.

Haittaako jotain se pieni kosteus siellä housuissa noin paljon? Mä en edes kuukautisten lopuksi käytä pikkuhousunsuojia, vaikka vähän tuhrua tuleekin. Onhan se märkä kangaskin mukavamman tuntuinen ihoa vasten kuin joku inhottava muovitettu paperi.

Haittaako jotain se pieni kosteus siellä housuissa noin paljon? Mä en edes kuukautisten lopuksi käytä pikkuhousunsuojia, vaikka vähän tuhrua tuleekin. Onhan se märkä kangaskin mukavamman tuntuinen ihoa vasten kuin joku inhottava muovitettu paperi.
Monen vuoto-ongelman takana on varmaan juuri tuo muovi. Mitä enemmän sidettä pitää, sitä enemmän tulee valkovuotoa. Jatkuva, runsas valkovuotohan on merkki ongelmista alapäässä (eikä tod sama asia kuin joku olis kiihottuneessa tilassa koko päivän... se lisma on ihan eri juttu kuin valkovuoto). Terveellisempää olis vaikka vaihtaa alkkarit useammin päivässä jos kosteus häiritsee. Tai käyttää luonnonkuituisia kestosuojia.

Yhteistyössä