Käytättekö aina pikkuhousunsuojaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minä käytän aina, kun käytän pikkuhuosuja. Minulla on pienestä pitäen ollut todella runsasta valkovuotoa. Ei tulehduksia tms. Gynekologin mukaan vuoto on ihan normaalia. Jotkut vaan vuotavat enemmän kuin toiset.
Pakko käyttää päivittäin pikkuhousunsuojia, sillä inhoan sitä tunnetta kun housuissa on valkovuotoa kun se tuntuu märältä ja kylmältä.
Jos en käyttäisi suojia, joutuisin vaihtamaan pikkuhousuja noin 2 tunnin välein. Töissä on paljon helpompi kantaa taskussa pikkuhousunsuojia kuin vaihtopikkareita ;)

Minä käytän aina, koska valkovuoto on niin voimakasta. Aikoinaan, kun en käyttänyt, oli märkänä alushousut, sukkikset ja päällyshousut. Aiheutti myös hajuongelman.

Kyllä käytän melkein 24/7 ja vaihdan yleensä 2-3 kertaa päivässä. Ihmettelen, jos joku on jatkuvasti ilman pikkuhousunsuojia eikä edes vaihda alushousujaan joka päivä...

Käytän niitä melkeen aina paitsi menkkojen aikana. Silloin ei pikkuhousunsuojat riitä (jos menkkojen vikaa päivää ei lasketa). Mulla valkovuoto on aika runsasta ja joskus on tullut märkä läntti ihan päällyshousuihin asti! Inhoon sitä tunnetta ku housut ihan märkinä.

Käytän aina, mutta otan pois sillon kun tuun "lopullisesti" kotiin niin etten enää oo lähössä mihinkään (enkä siis nukkuessä käytä tai jos oon koko päivän kotona tms). Ja käytän sen takia etten halua märkää länttiä housuihin(enkä tarkota pelkästään alushousuja vaan housuhousuja esim farkkuja). Kyllä, vuodan niin paljon. Ja kyllä, olen käynyt gynellä ja mitään ei ollut vialla ja ohjeeksi sain vain pikkuhousunsuojien käytön.

Käytän. Toisinaan vaihdan suojan montakin kertaa päivässä.
Miksikö? Koska naisen alapäästä irtoaa aina jotain kosteaa, enkä todellakaan halua tahrata pikkuhousujani ja niiden kautta esim. farkkujani. Sitä paitsi pikkuhousut kestävät siistimpinä, kun ne on suoajttu.

Tulee käytettyä töissä lähinnä sen takia kun käyn aika kuumana työkaveriin, sen pelkkä ajattelu saa mut valumaan mahlaa pöksyihin saati sitten kun juttelen sen kans jne..

Tämä(y)
Alapään on saatava hengittää. Jokapäiväinen pikkuhoususuojien käyttö altistaa hautumiselle sekä mahdollisille hankaumille.

Itse en käytä pikkuhousunsuojia kun ei sille ole tarvetta.

On olemassa myös kestopikkuhousunsuojia. Ne ei haudo jos ostaa niitä joissa ei ole sitä muovia lisättynä.
Ja yöthän kaikki nukkuu ilman housuja niinkuin suositus on (y) että saa alapää tuulettaa.