käytättekö pikkuhousunsuojaa jatkuvasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joidenkin valkovuoto on runsaampaa ja mahdollisesti voimakkaampaa. Pidin nuorempana pikkuhousunsuojaa miltei aina, lähinnä jäi käyttö vähemmälle sitten kun tuli seksi peliin, eikä se suoja tuntunut hirveän eroottiselta esileikkien aikana :). Nykyään pidän silloin tällöin, mutta kyllä nuo housut vähän töhnäisiksi menee, ja väri lähtee, mutta kivempi tosiaan vähän "tuulettaa".

en! jokatapauksessa alushousut menevät illalla pyykkiin joten suoja olisi melko turha. sen on todettu aiheuttavan jopa tulehduksia jos jatkuvasti käyttää. alapään pitää saada "hengittää". jos ystäväsi kärsii virtsan karkailusta koska aina tarvitsee suojaa.

Yök, en tod. käytä, itseasiassa en ole käyttänyt moisia aikoihin. Se tosiaan hautoo vaan, ei ihme jos hiivaa ja tulehduksia.. käyttääkö joku niitä oikeesti jatkuvasti??

Alkuperäinen kirjoittaja mimosa:
Yök, en tod. käytä, itseasiassa en ole käyttänyt moisia aikoihin. Se tosiaan hautoo vaan, ei ihme jos hiivaa ja tulehduksia.. käyttääkö joku niitä oikeesti jatkuvasti??

Ikävä kyllä veikkaan että nuoret käyttävät suurin piirtein jatkuvasti ja sitä jatketaan sitten myöhemminkin. Raikkaudella ja puhtaudella mainostaminen vetoaa nuoriin naisiin, ei siinä alapään terveys ja maalaisjärki paljoa paina:(

Minä olen joutunut nyt raskauden aikana käyttämään jatkuvasti pikkuhousunsuojia, kun tuo alapää erittää niin paljon, mutta jatkossa palaan taas siihen, että vain menkkojen läheisyydessä käytän.

Minulla ollut aina paljon valkovuotoa. Olen kokeillut ilman pikkuhousunsuojaa olla ja sen kanssa. En voi olla ilman, tai housut ovat likomärät. Tulehduksia ei ole koskaan ollut, ei edes hiivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Odotahan :D vaan, viimeistään keski-iässä se sinunkin synnyttänyt kroppasi alkaa alapäästään reistailemaan.

On aika lailla omaa tyhmyyttä, jos ei lantiopohjalihaksiaan treenaa ohjeitten mukaan! Voi olla, ettei kaikille treenikään auta, mutta uskoisin, että useimmille kyllä.

Niin, kannattaa ehdottomasti treenailla lantionpohjan lihaksia (suuremmissa kaupungeissa on siihen erikoistuneita fysioterapeutteja, joilla on jotain teknisiä apuvälineitäkin siihen) ja jos siitä ei saa apua, kannattaa käydä lääkärillä. Itse en ainaan alistuisi käyttämään siteitä koko ajan, ennen kuin kaikki hoitomahdollisuudet on käytetty.

Mitään huvittavaa en kyllä näe tuossa ongelmassa, mutta meitä on joka junaan:o

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Alkuperäinen kirjoittaja ristikko:
Mitään huvittavaa en kyllä näe tuossa ongelmassa, mutta meitä on joka junaan:o

Ei huvita yhtään minuakaan! Onkohan tuo naureskelija joku perverssi äijä, jolla ottaa eteen jos naiset kusee housuun?

Luultavasti pikemminkin joku teini-poika..

Sehän on oikeastaan sama asia!

Arvoitus
- Mitä yhteistä on miehellä ja siittiöllä?
- Vain yksi miljoonasta kasvaa aikuiseksi.