Käytätkö Oriflamen tuotteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tällä hetkellä käytän, koska ystäväni myy tuotteita. tulee ostettua herkemmin vaikkei aina tarvitsisikaan.. :D Olen ollut ihan tyytyväinen, mitä nyt joskus jotain pientä.

Avonilla on paljon halvemmat ja paremmat tuotteet, ja suuremmat valikoimat. Minulla on myös tosi huonoja kokemuksia Oriflamelaisten päällekäyvästä tyylistä myydä, Avonilla rennompaa,ei niin hyökkäävää toimintaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja minusta:
Avonilla on paljon halvemmat ja paremmat tuotteet, ja suuremmat valikoimat. Minulla on myös tosi huonoja kokemuksia Oriflamelaisten päällekäyvästä tyylistä myydä, Avonilla rennompaa,ei niin hyökkäävää toimintaa :)

Se nyt on täysin myyjästä kiinni eikä tuotteesta.Tuo päällekäyvä myyntitapa.

Aika noloa myöntää mutta itse tosiaan myyn Oriflamea, käytän silti Avonia :D

Oriflamella osa tuotteista on ihan ok! Esim. jalkavoiteita en ole löytänyt mistään yhtä tehokkaita ja toimivia!

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
Olen käyttänyt joskus vuonna miekka ja kilpi. Ei sopineen mun hipiälle. Tällä hetkellä käytössä Lr:n tuotteet.

Ovatko hyviä?
En ole ostanut,mutta mielessä ollut kokeilu.

Kaikki ei sovi kaikille ja toiset tykkää toisesta, mutta omalle kropalle tällä hetkellä paras merkki. Ja hinta-laatusuhde ihan kohdallaan, vaikka ovat arvokkaampia, kun edellä mainitut Oriflame ja Avon.

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Aika noloa myöntää mutta itse tosiaan myyn Oriflamea, käytän silti Avonia :D

Oriflamella osa tuotteista on ihan ok! Esim. jalkavoiteita en ole löytänyt mistään yhtä tehokkaita ja toimivia!

Mitään noloa ole.
Mä myyn molempia.

Olen käyttänyt joskus vuonna miekka ja kilpi. Ei sopineen mun hipiälle. Tällä hetkellä käytössä Lr:n tuotteet.

Ovatko hyviä?

Kaikki ei sovi kaikille ja toiset tykkää toisesta, mutta omalle kropalle tällä hetkellä paras merkki. Ja hinta-laatusuhde ihan kohdallaan, vaikka ovat arvokkaampia, kun edellä mainitut Oriflame ja Avon.

Juu ei sovi ei.se on ihan tuotteesta kiinni mikä sopii.
Mutta esim.luomivärit pysyykö,millaista ripsiväri?
Tiedän hinnat jne ei ole mulle uusi firma.

Ovatko hyviä?

Mulla ainakin pysyy ja se tuuheuttava ripsari on ihan ykkönen. Kuten myös nuo nestemäiset rajauskynät - niistä olen kuullut pelkkää positiivista palautetta myös ystävältäni, joka käyttää sitä. Ja tuo öljytön meikkivoide on paras mun iholle. Noita uusia DeLuxe meikkejä en ole vielä kokeillut, että niistä en osaa vielä sanoa, mutta aika herkullisia värejä niissä on ja tulen niitä lähitulevaisuudessa koklaamaan... :p

Ovatko hyviä?

Mulla ainakin pysyy ja se tuuheuttava ripsari on ihan ykkönen. Kuten myös nuo nestemäiset rajauskynät - niistä olen kuullut pelkkää positiivista palautetta myös ystävältäni, joka käyttää sitä. Ja tuo öljytön meikkivoide on paras mun iholle. Noita uusia DeLuxe meikkejä en ole vielä kokeillut, että niistä en osaa vielä sanoa, mutta aika herkullisia värejä niissä on ja tulen niitä lähitulevaisuudessa koklaamaan... :p

Pitänee siis testata,jos löytyisi jotain sopivaa.
Meikkivoide etenkin haussa.

Yhteistyössä