Käyttääkö joku Landcomen tuotteita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotiorja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Lancomen Hypnose ripsiväri on maailman parasta :) käytössä myös kasvovesi, sekin on hyvä tuote ja sen sai kohtuu hintaa Hulluilta päiviltä syksyllä

mä kans tykkään tost Hypnose ripsarista, sitä on vissiin vedenkestävänäki??.
Kasvoveden ja puhdistusmaidon ostin kans Sokokselta tarjouksesta ja tykkään todella!

Juu. On niiden vartalovoide, irtopuuteri, kulmakynä sekä luomiväri. Ja tietysti pari hajuvettä. Tykkään todella, on mun lempparimerkki. Lisäksi käytössä Kaneboa (ripsari, kasvovesi ja meikkipuuteri), Dioria (kasvovoide + poskipuna), YSL:ää (huulipuna+huulikiilto). En käytä enää paljonkaan nk. halpismerkkejä. Sitten taas käytän, jos rahat loppuu:)

Voiteet on hyviä, mutta sikakalliita, ei oo varaa kokoajan käyttää..

Tresor ja Poeme on hajuvesissä kestosuosikkeja. Onko muilla kokemuksia siitä uudesta Magnifiquesta, onko hyvä tuoksu?

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Voiteet on hyviä, mutta sikakalliita, ei oo varaa kokoajan käyttää..

Tresor ja Poeme on hajuvesissä kestosuosikkeja. Onko muilla kokemuksia siitä uudesta Magnifiquesta, onko hyvä tuoksu?

Noi rasvat on oikeesti sika hyviä.
Sain juur yhen voiteen, ja klatoin, et sen hinta on 92?, et kyl muutama kerta täytyy miettiä, ostaako sitä lisää....
toisaalta sitä on tullut tehtyä niin monta typerää virheostosta, kun on halvalla saanut....

Näin se on, että sillä rahalla sitten tietää saavansa laatua, jos noihin sijoittaa. Mulle monesti mies ostaa joulu- tai synttärilahjaksi, kun se on huono ideoimaan lahjoja, ja noita aina tarvii.

Meikit mulla on tosta merkistä jäänyt vielä kokeilematta. Meikeissä tulee helpommin ostettua Lumenea tms., kun ovat ihan ok laadultaan ja edullisempia.

Yhteistyössä