Käytätkö miehesi pankkikorttia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Niinhän ei saisi tehdä, edes luvalla :whistle: Mutta tuleehan sitä tehtyä aina välillä, kun on muutamakin tili ja joskus jotain rahoja tulee "vanhoille" tileille jne, eikä aina muista juuri sen oman kortin tunnuslukua..

Kävipä vaan niin, että kun meillä on yhteiseen tiliin samanlaiset pankkikortit, ja molemmat olivat lompsassani (tankkasin miehen kortilta, kun omaa tunnuslukua en muista) niin iskin kassatädille ruokakaupassa vahingossa miehen kortin, jota hän katsoi ja totesi hyvin totisena että "tää ei taida olla sun korttisi", johon totesin vain että "oho, eipäs olekaan" ja nappasin kortin takaisin ja annoin omani tilalle.. vaikka tätihän olisi voinut (olisi pitänyt?) ottaa kortti pois, mutta onneksi ei sitä tehnyt :whistle:

Ja kerran mies vastoin kieltojani maksoi minun kortillani (piti nostaa rahaa, mutta ei ollut muistanut, ehtinyt, löytänyt automaattia ja seliseli) ja myyjä huomasikin naisen nimen kortissa ja otti kortin pois :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Käytän :) ja ihan luvan kanssa. Meillä on kirjoitettuna valtakirja käyttöoikeudesta ja on tähän asti ollu riittävä todistusaineisto vieraammissakin paikoissa.
Millanen valtakirja? Pitäis varmaan hankkia sellanen, ku välillä "joutuu" käyttään miehen korttia, jos ei oo käteistä, eikä pankkiautomaattia lähellä. Ja aina se mulla rahapussissa on, mies ei edes muista omaa tunnuslukuaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nappi82:
Käytän :) ja ihan luvan kanssa. Meillä on kirjoitettuna valtakirja käyttöoikeudesta ja on tähän asti ollu riittävä todistusaineisto vieraammissakin paikoissa.
Millanen valtakirja? Pitäis varmaan hankkia sellanen, ku välillä "joutuu" käyttään miehen korttia, jos ei oo käteistä, eikä pankkiautomaattia lähellä. Ja aina se mulla rahapussissa on, mies ei edes muista omaa tunnuslukuaan :D

Ihan vaan sellainen avoin valtakirja että "Minä x x (henk.tunnus) annan puolisolleni xx (henk.tunnus) käyttöoikeuden tiliini ja siihen kuuluvaan korttiin." Sit omat allekirjoitukset ja todistajan allekirjoitus - pankin ohjeen mukaan 1 todistaja riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Nappi82:

Ihan vaan sellainen avoin valtakirja että "Minä x x (henk.tunnus) annan puolisolleni xx (henk.tunnus) käyttöoikeuden tiliini ja siihen kuuluvaan korttiin." Sit omat allekirjoitukset ja todistajan allekirjoitus - pankin ohjeen mukaan 1 todistaja riittää.

En ole tuollaisesta kuullutkaan :o Saakohan noin tehdä joka pankilla? Noh, ehkä ei jaksa todistuslappua esille kaivella kun pääsääntöisesti kuitenkin käyttää sitä omaa korttia ja automaatilla kukaan ei todistuksia kysele :)

Yhteistyössä