V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:No, taidan siis mennä ilman rintsikoita vielä kun "armon aikaa" on. Kun lueskelee näitä juttuja, en varmaan tule olemaan poikkeus, että saisin nämä kiinteät bosat pitää määrättömän ajan..
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:No käytän mä, jos on semmonen vaate, et voi käyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:mä en ikinä menisi minnekään ilman liivejä. mulla olisi alaston olo, ja näyttää aika halvalta....osta silikoniset narut liiveihin niin ei näy.
Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:mä en ikinä menisi minnekään ilman liivejä. mulla olisi alaston olo, ja näyttää aika halvalta....osta silikoniset narut liiveihin niin ei näy.
Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:mä en ikinä menisi minnekään ilman liivejä. mulla olisi alaston olo, ja näyttää aika halvalta....osta silikoniset narut liiveihin niin ei näy.
Niin, toisaalta mietin vakavasti, miksi pistäisin esim. olkaimettomat liivit, jotka ovat ihan yhtä tyhjän kanssa, puristaa vaan, mutta kukaan ei eroa huomaa. Nännit ei näy läpi, kun laittaa 2 toppia päällekkäin tai käyttää naruolkain-toppeja, jossa erillinen "vahvike" rinnan kohdalla. Ja niistä silikoniolkaimista..ne näyttää hiukan..hassulta. Siis minun mielestäni =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:No, taidan siis mennä ilman rintsikoita vielä kun "armon aikaa" on. Kun lueskelee näitä juttuja, en varmaan tule olemaan poikkeus, että saisin nämä kiinteät bosat pitää määrättömän ajan..
Mä oon niin onnellinen sun puolestas!![]()
Ja vähän kade, kun viime kesänä mäkin viel pääsin vapautuneesti olemaan.
Nyt varmaan tarttis bikinienkin alle rintsikat ettei karkaa nuo mun arpiset patalaput :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:No käytän mä, jos on semmonen vaate, et voi käyttää.
Ootte sitten palannut reissusta. Oliko mukavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:No käytän mä, jos on semmonen vaate, et voi käyttää.
Ootte sitten palannut reissusta. Oliko mukavaa.
oli mukavaa, mutta kivaa päästä kunnon suihkuun ja omaan sänkyyn.
Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:Koittelin tänään kesävaatteita ja ahdistaa pukea liivejä pienien/ohuiden toppien alle. Olkaimet on aina väärän väriset, olkaimettomista en tykkää jne. Kaikki paidat, topit ja mekot näyttää minusta parhaimmalta ilman rintsikoita. Tissivarustuksen puolesta voisin siis käyttää, mulla on sellanen b-c -kuppi, jotka ei roiku ja malliltaankin ihan ok (kolmesta synnytetystä ja imetetystä lapsesta huolimatta). Mutta siis, näyttääkö se jotenkin halvalta, jos kolmekymppinen nainen ei käytä liivejä??
Ja juu, olen vähän urpo, kunhan kyselen..![]()
Halvalta näyttää! Liivit kehiin!