Käytätkö jotain kotikuntoiluvekotinta säännöllisesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtiva

Vieras
..vai onko niihin ihan sisäänrakennettu se että muuttuvat jokusen käyttökerran jälkeen vaaterekiksi? ;)

Tekisi mieli hankkia jonkunmoinen crosstrainer ja pyörä.. Näin etukäteen ajateltuna tuntuis käytännölliseltä verrattuna -tai siis ohella- "oikeaan" lenkkeilyyn/pyöräilyyn/kuntosaliin.
Perheeseen kuuluu pieni lapsi ja juurikin illalla lapsen mentyä unille olis aikaa, jolloin taas en välttämättä voi poistua kotoa (jos mies ei valvo lasta). Perheen vähää yhteistä aikaa olen huono käyttämään omiin menoihini, toki lumettomaan aikaan liikutaan lapsen kanssa rattailla/pyörällä mutta enemmän pieni viihtyy pihassa puuhaillen.

Mulla oli joskus crosstreiner, mutta koska se oli liian saatavilla en käyttänyt sitä.. Nyt mulla on vain kahvakuula lihaskuntoon ja muuten sitten liikun ihan tuolla ulkoilmassa :)

Kyllä. Levytankoa ja pariasataa kiloa rautaa, Ylä- ja alataljaa, dippitelinettä, nyrkkeilysäkkiä, hyppynarua, leuanvetotankoa, voimapyörää, juoksumattoa, kahvakuulia, lisää tankoja ja rautaa, ja paljon paljon muuta.

Tää nyt ei ole varsinaisesti mikään vekotin, mutta KAHVAKUULA on kyllä aivan loistava väline. Ja hei, sen saa piiloon vaikka sängyn alle. Netistä löytyy treeniohjelmia ja videoita vaikka kuinka paljon kuulan käyttöön. Tosi tehokasta treeniä koko kropalle.

mulla oli stepperi jota käytin kun lapsi oli vauva. katoin samalla telkkua, mikäs siinä tehdessä. jossain vaiheessa alkoi nitisee ihan kauheesti eikä rasvauskaan auttanut niin piti heivata varastoon.

Yhteistyössä