Käytätkö dödöä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalluppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kalluppi

Vieras
Tuosta pesuaineketjusta tuli mieleen tällainen, että käytätkö dödöä. Ja jos peseydyt pelkällä vedellä, miten luulet sen deodorantin lähtevän kainaloista? Vai oletko kenties haisuli etkä käytä dödöä ollenkaan?

Käytän, jos on pakko. En ole vielä löytänyt dödöä, mikä kainaloilleni sopii. Lähes kaikki saa ne kutisemaan hetken käytön jälkeen. Nyt on jotain aloe veraa, mitä voi käyttää silloin tällöin jopa viikon putkeen, jos on tarvis. Onneksi en hikoile helposti ja esim näillä keleillä en ollenkaan. Sitten kun on sellaiset ilmat että hikoilee niin käytän. En siedä hien hajua, joten en koe olevani haisuli. Joka päivä peseydyn suihkusaippualla.

Mulla on perinnöllinen taipumus liikahikoiluun ja jos en käyttäisi dödöä, ei kukaan tulisi lähelle :/ Tosin kärsin silti hikoilusta, parin tunnin jälkeen töissä haistan jo itsekin haisevani. En edes tee mitenkään fyysistä työtä. Mulle dödö on lähinnä epätoivoinen yritys paikata edes jonkun verran hajua, hikoilun estäjäksi antiperspiranteistakaan ei mulla ole. Absolut torr auttoi jonkun verran, kun käytin sen seurana vielä tavallista dödöä. On vaan niin tujua tavaraa, etten kovin usein viitsi käyttää (viimeistä kerrasta taitaa olla useampia vuosia) kun arveluttaa terveysvaikutukset.

Käytän tätä, ihan tuoksun takia :heart:
435%5C0000096032435%5CIDShot_225x225.jpg

Yhteistyössä