K
kokemuksia
Vieras
Eli onko tuo kalvojen puhkaisu -tapa rajumpi ja alkaako supparit "heti"?Milloin voi käynnistää kalvojen puhkaisulla?!?!kaikki tieto tarpeen helpottamaan "ahdistustani"!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Mä käsittäisin, että lääkkeillä käynnistetty olisi rajumpi kuin kalvojen puhkaisu, koska supistukset keinotekoisesti tuotettuja.
Itselläni on joka synnytyksessä (kolme kpl) puhkaistu kalvot synnytyssalissa, 2 kertaa "käynnistys-mielessä". Se vaatii sen, että paikat on kypsät ja auki pitäisi olla n. 3 cm ymmärtääkseni. Mulla on supistukset alkaneet kalvojen puhkaisusta puolen tunnin sisään, viimeksi meni paljon vähemmän, ja ihan voimakkaina ja hyvinä. Kakkonen syntyi n. 5 tuntia kalvojen puhkaisun jälkeen (siitä se puoli tuntia oli supistusten odottelua, 20 min ponnistusta). Kolmonen syntyi 2 tuntia kalvojen puhkaisusta, ponnistus 7 min. Minulla kokemukset on olleet hyviä, en todellakaan haluaisi/olisi halunnut mitään lääkkeitä siihen, jotenkin kuullut paljon juttua "liian" rajuista lääkkeillä tuotetuista supistuksista.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:miten sit ku mulla on paikat kypsänä ja noin 2,5cm auki jo mut vauva ei oo kuulemma laskeutunu... voiko kalvot puhkasta? vai miten sit toimitaan? käynnistys luultavasti edessä jos ei nyt kerkee syntyä pian...
Alkuperäinen kirjoittaja ??:miten sit ku mulla on paikat kypsänä ja noin 2,5cm auki jo mut vauva ei oo kuulemma laskeutunu... voiko kalvot puhkasta? vai miten sit toimitaan? käynnistys luultavasti edessä jos ei nyt kerkee syntyä pian...
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja ??:miten sit ku mulla on paikat kypsänä ja noin 2,5cm auki jo mut vauva ei oo kuulemma laskeutunu... voiko kalvot puhkasta? vai miten sit toimitaan? käynnistys luultavasti edessä jos ei nyt kerkee syntyä pian...
Sen puolesta, että kohdunkaulastasi pääsee lapsivesikalvoille juuri ja juuri nyt, kun olet auki 2,5cm, voitaisi kalvot puhkaista. Mutta koska vauva ei ole laskeutunut, kalvoja ei voida puhkaista napanuoran esiinluiskahtamisriskin vuoksi. Luultavasti siis jollain muulla keinoin aloitetaan sun synnytyksen käynnistäminen.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja ??:miten sit ku mulla on paikat kypsänä ja noin 2,5cm auki jo mut vauva ei oo kuulemma laskeutunu... voiko kalvot puhkasta? vai miten sit toimitaan? käynnistys luultavasti edessä jos ei nyt kerkee syntyä pian...
Sen puolesta, että kohdunkaulastasi pääsee lapsivesikalvoille juuri ja juuri nyt, kun olet auki 2,5cm, voitaisi kalvot puhkaista. Mutta koska vauva ei ole laskeutunut, kalvoja ei voida puhkaista napanuoran esiinluiskahtamisriskin vuoksi. Luultavasti siis jollain muulla keinoin aloitetaan sun synnytyksen käynnistäminen.
Meinasin vielä lisätä, että voidaanhan ne kalvotkin varmaan puhkaista, jos sinä vaan makaat kyljelläsi sängyssä. Voi sitä tuskaa, voin sanoa!