Käykö teille koskaan niin että muistatte näyttävänne ihan eriltä kuin mitä oikeasti näytätte??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Mä pidän itseäni tavallisesti paljon lihavampana ja rumempana. Peilin edessä vähän hämmästyn, kun en olekaan niin kamala kuin luulen. Olin jonkun aikaa koulukiusattu ja kyllä siitä on jäänyt vaurioitunut minäkuva.

Uskon :| . Toisaalta onhan se hyvä että käy noinpäin. Eli että yllättyykin positiivisesti kun kurkkaa itseään peilistä.

Mua ei olla kiusattu, mutta mulla on muuten vaan heitellyt rankasti ylös ja alas mielipiteet itsestäni. Joskus olen ollut ihan liiankin itsevarma ja nyt tosiaan aivan liian epävarma. Meni tuossa silti pitkä tovi että olin itseni kanssa ihan sinut, enkä silloin jaksanut edes miettiä miltä näytän tai olen näyttämättä.

Oon kuvitellut olevani sopusuhtainen, mutta mutta...kävin saunassa ja näin saunan oven kautta peilikuvan sivuprofiilistani alasti. Jostakin mulle on tullut sellainen outo pallo mahan kohdalle. Enkä ole raskaana. Muuten sutjakka sivuprofiili mutta se pallo... mistä se siihen tuli?? järkkyä

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei vaan nyt joku aika sitten näin 17 vuotta sitten hyvän näköisen jätkän menevän tuosta parvekkeen alta ihan sooseissa. Ja ei todellakaan ollut enään hyvännäköinen. Ja sä saatat ehkä tietääkkin tai sitten et.

No nyt kyllä heräs uteliaisuus :D. Mutta joo, kyllä mä olen kanssa ollut välillä jopa vähän pettynyt kun se nuoruuden ihastus ei olekaan enää ihan niin hohdokas kuin silloin muinoin. Ehkä se toisaalta johtuu siitäkin ettei enää ole ihastunut. Ja kyllähän me kaikki vuosien saatossa tietty rupsahdetaankin.

moilanen pasi sanooko mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja JOO:
Oon kuvitellut olevani sopusuhtainen, mutta mutta...kävin saunassa ja näin saunan oven kautta peilikuvan sivuprofiilistani alasti. Jostakin mulle on tullut sellainen outo pallo mahan kohdalle. Enkä ole raskaana. Muuten sutjakka sivuprofiili mutta se pallo... mistä se siihen tuli?? järkkyä

Mitä jos se on vaan turvotusta? Tai sitten raskauksien jäljiltä maha jäänyt sellaiseksi? Mun yks ystävä on tosi hoikka, suorastaan laiha, mutta maha silläkin on sellainen pömppö vaikka lapset on jo isompia. Ei näy vaatteiden kanssa, mutta alasti kyllä. Ja mun mielestä hänen mahansa on tosi söpö :)

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ei vaan nyt joku aika sitten näin 17 vuotta sitten hyvän näköisen jätkän menevän tuosta parvekkeen alta ihan sooseissa. Ja ei todellakaan ollut enään hyvännäköinen. Ja sä saatat ehkä tietääkkin tai sitten et.

No nyt kyllä heräs uteliaisuus :D. Mutta joo, kyllä mä olen kanssa ollut välillä jopa vähän pettynyt kun se nuoruuden ihastus ei olekaan enää ihan niin hohdokas kuin silloin muinoin. Ehkä se toisaalta johtuu siitäkin ettei enää ole ihastunut. Ja kyllähän me kaikki vuosien saatossa tietty rupsahdetaankin.

moilanen pasi sanooko mitään?

No ei sano :(. mulla on silti aivan surkea nimimuisti, eli saatan tietääkin vaikka en muista.

Yhteistyössä