Käykö teillä siivooja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiinis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä käy 3.5h joka toinen viikko. Kyllä siinä saa halutessaan siivota itsekin. Minusta vessanpesu tai kaakeleiden jynssäys ei ole parasta perheen laatuaikaa. Tyytyväisenä käytän, tai mieshän sen ekana hankki. Ei halunnut siivota ja minähän en miehen puolesta puunaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
Meillä kyllä jaksetaan/ehditään/viitsitään siivota itse. Ajattelen että sitä kautta lapsetkin oppivat siivoamisen ja siisteyden alkeet kun tykkäävät osallistua. Mutta jos ylimääräistä rahaa on niin saahan sen vapaasti käyttää kuten itse haluaa. Meillä siis siivoukset luetaan perheen yhdessä viettämään aikaan.

Kyllä meillä ainakin siivotaan paljon itsekin, vaikka se siivooja käykin/kävi joka toinen viikko. Ja yhdessä siivotaan yleensä, joskus sitten minä tai mies siivoaa omineen. Meillä muuten tuo raha ei varsinaisesti ole ylimääräistä, vaan se on jostain muusta pois. Mutta oma valinta sekin, niin mukava asia se siivous on. Ja oiva tapa säästää ;) kun kerran vuoteen saa ison köntin rahaa takaisin =)

meillä kävi nyt ennen joulua tuttu siivooja kun enään en itse mitään suurta pysty siivoamaan. kyllä oli kiva tulla puhtaaseen kotiin =)
kyllä mieli tekisi että tulisi vaikka kerran kuukaudessa mutta saas nyt nähdä.
paljoon ei tulis maksamaan kun tehdään vaihtokauppoja :whistle:

kotisiivooja työtä teen ja tykkäänkin. Taidan tilata meille siivooja siivoomaan ,kun kukaan ei kotona millään osallistu siivoomaan ja enkä suostu siihen , että minä joka kerta siivoan yksin.

Yhteistyössä