Käykö kellään siivooja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsyttää

Vieras
Itse olen alkanut miettiä, olisiko niin hirveän kallista jos siivooja kävisi vaikka kahden viikon välein. Onko kellään kokemusta?

Ja kyllä, olen totaalisen kyllästynyt siivoamaan tätä kämppää suunnilleen yksin. Mies kyllä tekee, jos sanon, muttei kerta kaikkiaan näe sitä sotkua. Tai ei häntä haittaa. Lapset pistää kämpän ympäri vuorokaudessa, vaikka miten olen sanonut että jäljet pitää korjata. Ei auta maanittelu, käsky, uhkaus tai mikään. Varmaan täytyy alkaa pieksemään, jos sitten menis sana perille.. No ei sentään.

Käykö kellään kotona siivooja?

Meillä kävi siivoja eräästä firmasta jonkin aikaa. Ei oltu tyytyväisiä siivousjälkeen, joten lopetettiin. Ja toisekseen huomattiin, että tehtiin suurin urakka edellisenä iltana, kun lasten lelut ja vaatteet yms. piti järjestellä. Joten siivojalle jäi sit imurointi, vessojen pesu ja kostealla pyyhkiminen. Meillä 120 neliötä ja hinta n.90euroa/kerta, josta toki sai sit sen kotitalousvähennyksen, kun sitä haki. En koskaan laskenut lopullista hintaa kerralle.

Alkuperäinen kirjoittaja joskus:
Meillä kävi siivoja eräästä firmasta jonkin aikaa. Ei oltu tyytyväisiä siivousjälkeen, joten lopetettiin. Ja toisekseen huomattiin, että tehtiin suurin urakka edellisenä iltana, kun lasten lelut ja vaatteet yms. piti järjestellä. Joten siivojalle jäi sit imurointi, vessojen pesu ja kostealla pyyhkiminen. Meillä 120 neliötä ja hinta n.90euroa/kerta, josta toki sai sit sen kotitalousvähennyksen, kun sitä haki. En koskaan laskenut lopullista hintaa kerralle.

Meillä saa vaihtaa siivoojaa, jos ei ole tyytyväinen jälkeen. Teillä lopullinen hinta oli suunnilleen 30 e.

meillä käy siivooja kerran viikossa: imuroi, luuttuaa, pesee vessat, pyyhkii rähmäkäpälänjäljet kaappien ovista jne.
meillä maksaa 32e/h ja siis kotitalousvähennysten ym. jälkeen oikea hinta on kai kolmasosa tuosta.
en luovu, en siivoojasta, kuivausrummusta enkä astianpesukoneesta, kiitos tämän hullunmyllyn :) ja kokemusta meilläkin firmasta jossa siivoojat vaihtuivat lähes viikottain: työnjälki vaihteli sen mukaisesti...eli en suosittele, mutta nyt meidän siivoojan jälki on kuin itsetehtyä...
mistäpäin olet eli voinko suositella meidän siivoojaa?

Meillä käy joka toinen viikko. Aivan ihana asia, vähentää huomattavasti stressin määrää. Siivoaisin siis muuten ite, mutta kun aikataulut muutenkin tiukalla, on todellakin elämää helpottava asia! Ihana tulla perjantaina kotiin, kun perussiivous tehty ja pääsee vihdoin rentoutumaan rankan viikon päätteeksi. :) Ja tämä minulla työsuhde-etu. :)

Olen kanssa miettinyt tätä nyt kun olen palaamassa töihin. Itse olen pirkanmaalta että täältä päin jos löytyy suosituksia. Minua vain mietityttää tuo luottamusjuttu. Kun kuitenkin on töissä niin hänelle käy pitäisi antaa avain jotta pääsee kulkemaan.