Käykö teillä siivooja? Paljon maksaa, mitä tekee, millainen työnjälki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on siivousrinki, meillä siivooja käy 2 viikon välein 4 h kerrallaan. Siinä ajassa siivoaa päällisin puolin toisen kerroksen ja perusteellisemmin toisen kerroksen. Meillä on 2 kerroksessa 120 m2, 4h + k. Meillä vaihtui juuri kesän jälkeen toinen siivooja äitiysloman vuoksi ja tämä uusi on hieman vanhempi naishenkilö ja työnjälki on aivan loistavaa. Jos jää aikaa, hän tekee myös sellaisia juttuja, joista ei ole sovittu (pesee mikron sisältä, tyhjää tiskrarin, tms). Maksamme n. 120 e / kk ja siitä saa sitten vielä kotitalousvähennyksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Käy:
Meillä on siivousrinki, meillä siivooja käy 2 viikon välein 4 h kerrallaan. Siinä ajassa siivoaa päällisin puolin toisen kerroksen ja perusteellisemmin toisen kerroksen. Meillä on 2 kerroksessa 120 m2, 4h + k. Meillä vaihtui juuri kesän jälkeen toinen siivooja äitiysloman vuoksi ja tämä uusi on hieman vanhempi naishenkilö ja työnjälki on aivan loistavaa. Jos jää aikaa, hän tekee myös sellaisia juttuja, joista ei ole sovittu (pesee mikron sisältä, tyhjää tiskrarin, tms). Maksamme n. 120 e / kk ja siitä saa sitten vielä kotitalousvähennyksen.

Palsjon on kotitalousvähennys?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö kellään? Muutoin siivoisin itse, mutta kun en taivu enää mihinkään suuntaa.... liian iso maha :) Laskettuaika viikon päästä.

Minulla on mies sitä varten että hän tekee sen mihin minä en pysty.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö kellään? Muutoin siivoisin itse, mutta kun en taivu enää mihinkään suuntaa.... liian iso maha :) Laskettuaika viikon päästä.

On mullakin mies, mutta jos hän viikolla tekee 12-14 tuntista päivää, niin en viikonloppuna pistä häntä siivoamaan. Meillä on nelivuotias poika, joka mielellään touhuaa isin kanssa kun on kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja Käy:

Palsjon on kotitalousvähennys?

Me saadaan vähentää 30% palkasta ja sivukulut kokonaan. 100 e omavastuu.

Käyn itse erään pariskunnan luona, n. 2h /kerta viikkoon. Omakotitalo n. 105m2 , pyyhin pölyt kaikkialta, pesen peilit+mahd.tahrat ikkunoista sisäpuolelta. Imuroin(joka kolon), pyyhin kostealla paljaat lattiapinnat. Tuuletan sohvatyynyt+viltit, nypin mahdolliset kuivat lehdet kasveista. Siivoan kylppärin, tiskaan hammasmukit+jos muuta tiskiä jäänyt. Aina tarpeen mukaan putsaan tarkemmin maustehyllyn/seinät/katon/ovet tms. Lyhyesti, teen kaiken mahdollisen . Ja kuittaan käteen 40? =)
Ja lisäksi saan käydä vapaasti jääkaapilla, ja olen saanut joulu-sekä kesärahat bonuksena

Happy girl!

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Käyn itse erään pariskunnan luona, n. 2h /kerta viikkoon. Omakotitalo n. 105m2 , pyyhin pölyt kaikkialta, pesen peilit+mahd.tahrat ikkunoista sisäpuolelta. Imuroin(joka kolon), pyyhin kostealla paljaat lattiapinnat. Tuuletan sohvatyynyt+viltit, nypin mahdolliset kuivat lehdet kasveista. Siivoan kylppärin, tiskaan hammasmukit+jos muuta tiskiä jäänyt. Aina tarpeen mukaan putsaan tarkemmin maustehyllyn/seinät/katon/ovet tms. Lyhyesti, teen kaiken mahdollisen . Ja kuittaan käteen 40? =)
Ja lisäksi saan käydä vapaasti jääkaapilla, ja olen saanut joulu-sekä kesärahat bonuksena

Happy girl!

Vessat? Sauna? Pesuhuone? Matot ulos?

meillä 200neliötä ja kerran kuukudessa käy,muistaakseni maksaa 30e/h.Ja tekee siis ihan perusviikkosiivouksen.kerran oonjoutunu firmaan huomauttamaan eräästä käynnistä,ihan kuin olis kesken jääny siivous.Ja sit toisen kerran pistin palautetta siivoojan käytöksestä --yleensä lähden lasten kans pois kotoa ja tullaan syömään ja päiväunille takas.Tää ko työntekijä oli vielä yläkerrassa siivoamassa kun tultiin ja asenne oli että V****ako tänne tuutte hänen töitänsä sotkemaan!!!firmalla siis tarkkaan tiedossa minun toivomus että tulisivat 9n maita aamulla ja aloittasivat yläkerrasta(jossa siis makuuhuoneet,keittiö ja olohuone),näin olis siivous tehty kun yläkerrassa kun lasten kans olen sisälle tulossa....

Alkuperäinen kirjoittaja näin:

Happy girl!

siis en menisi tuohon hintaan kyllä siivoamaan toisten paskoja...
tosi laiskaa porukkaa. jokaisen on hankittava tavaraa sen verran että sen itse siivoaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

On mullakin mies, mutta jos hän viikolla tekee 12-14 tuntista päivää, niin en viikonloppuna pistä häntä siivoamaan. Meillä on nelivuotias poika, joka mielellään touhuaa isin kanssa kun on kotona.

siinähän on sitten kaksi miestä siivoamaan omia paskojaan.

Yhteistyössä