Käykö teillä semmosia vieraita, jotka tuhoaa kaiken?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No joo.
Yks naapurinpoika, jota en tosin enää sisälle leikkiin päästä. Aina on kaikki kaappienki lalut kasoissa lattialla ja viimesen kerran ku oli, oli yrittäny kiivetä pojan vaatekaappiin ylähyllylle. No hyllyt oli vaatteineen päivineen lattialla.
Ja muutenkin, tää poika alotti ekalla luokalla ja siirrettiin sit takas eskariin mun pojan ryhmään, ja kerran ku hain poikaa eskarista tällä naapurinpojalla oli riitaa toisen sällin kanssa. Se huusi että piha raiku "VITUN HOMOHUARAAAAAAA!!" :o :o
Joo, ja muutaman kerran oon laittanu tosta mein pihaltakin kottiinsa ku huutelee ohikulkijoille ties mitä. Tiukasti vaan meen sanoon että "ja meiän pihalla et tommosta kieltä käytä. Nyt voit mennä kottiin ja tuut seuraavan kerran sit kun oot siivonnu suus!"

Kuopuksen kaveri oli tuollainen ja sekös poikaa ärsytti kun mätti kaikki lelut kerralla lattialle.
Ei pyytänyt lopulta leikkimään.
On se ärsyttävää kun vieraita tulee ja ei oikein viitsis sanoa mutta itsekään eivät välitä.
Onneksi ei nykyään ole moisia.

Meillä kävi tässä hetki sitten sisaruspari, jolla tosi raju tyyli leikkiä...äiti sit kertoili mitä kaikkea olivat rikkoneet yhdessä kotona ja minä olin koko vierailun ajan varpasillani...ei kyllä tule varmaan uudelleen kutsuttua, sen verran rasittavaa oli vahtia etteivät tuhoa lapsen vähiä leluja.

Minun tyttöseni on tuon ap:n kertomuksen kaltainen.
Vahdimme häntä kuin haukka, emme tosin oikein enään jaksa kyläillä (eikä meitä edes kamalasti kutsuta kyläilemään... ), yksin en lähde lasten kanssa kyläilemään, kerhoilemaan tms, jos selkäni käännän on tyttökulta tekemässä jotain erittäin epäsopivaa :ashamed:
Pelkkä kaupassa käynti on välillä aika tuskainen (tänään meni tielle apteekin edessä ja kaupan edessä ehti paijjaamaan vierasta koiraa).

Meillä käy eräs usein sukulaisperhe, jossa kehitysvammainen kiva poika. No, häneltä kuitenkin tahtoo esineet särkyä, kun kovasti kiinnostaa kaikki eikä oikein osaa tehdä eroa leikkikalujen ja esim. lasitavaroiden välillä. Aluksi olin salaa raivona rikkimenneistä tavaroista tai lähinnä siis siitä, kun vanhemmat eivät tarjoutuneet niitä korvaamaan. Nyt jo ajattelen, että heidän pitäisi varmaan joka kyläpaikassa maksaa jotain tai sitten pysyä kotonaan. Tavara on vain tavaraa, kyllä se lapsi siitä kasvaa.
Mutta tahallinen sotkeminen on tylsää... kyllä minäkin joskus meillä laitan pystyyn siivoustalkoot, tyyliin sitten saa karkit kun leikkihuone on edes inhimillisessä kunnossa. Mutta usein unohdan siivotuttaa kun ollaan itse lähdössä kylästä pois...:(

Yhteistyössä