Käykö teillä Joulupukki ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äitykkä

Vieras
Meillä on nyt ongelma, kun mies sanoo, ettei tartte näkyä Joulupukkia aattona meillä ja minusta se olisi kiva juttu, koska tyttömme tulee saamaan paljon lahjoja ! Miten selitän, että ei se Pukki ehtinytkään käydä meillä vai tilaanko minä sellaisen meille salaa mieheltäni.. ? Höh !

No, meillä joulupukki käy yöllä (tulee savupiipusta)., Aamulla lapsi sitten löytää lahjat, joten tuota joulupukin näyttäytymisongelmaa ei tule.
Jätetään lapsen kanssa illalla joulusukat ja pipari&mehu tarjoitin joulupukkia varten.

kyllä meillä pukki käy. Mutta pari kertaa ollaan tehty niinkin että, kun iltasella ollaan käyty haudalla, niin pukki on sillä aikaa käynyt ja jättänyt lahjat kuusen alle. Ja kun ollaan tultu haudalta kotia niin voi sitä riemua kun yllätys odottaa. Eikä ole lapset yhtään olleet harmissaan vaikka eivät pukkiä nähneetkään.

Kyllä meillä on aina käynyt, kun on lapsia ollut.. Nyt eka kertaa oli harkinnassa, että tuleeko pukki, kun kuopus on jo 7v. Mutta kyllä se pukki tulee, on toi muksu sen verran täpinöissään tuon joulun johdosta.:xmas:

Meillä 1,5v ja pukkia esittää joku sukulainen kun meillä on pukin vaatteet. Ensi vuonna voi olla että tilataan joku ulkopuolinen, itse nautin lapsena niin kauheasti pukista että haluan sen kokemuksen lapsellenikin tarjota.

En kyllä tiedä mitä tehdä, minusta se pukki olis kiva ja neitikin odottaa näkevänsä hänet. Mies ei osaa perustella sen kummemmin miksei halua, että joulupukki kävisi ! Silleen voimme tietty tehdä, että toinen menee saunaan ekaksi neidin kanssa ja toinen sitten laittaa lahjat näkösälle. Meille pitäisi tulla lahjoja ainakin neljältä eri taholta, kun on isovanhempia ja kummeja yms. Siinäkin on miettiminen, että annetaanko ne kaikki yhdellä kertaa vai eri kerroilla, kun käy vieraita.. Miten te muut teette, annatteko kaikki lahjat vasta aattona ?

Alkuperäinen kirjoittaja Äitykkä:
Meillä on nyt ongelma, kun mies sanoo, ettei tartte näkyä Joulupukkia aattona meillä ja minusta se olisi kiva juttu, koska tyttömme tulee saamaan paljon lahjoja ! Miten selitän, että ei se Pukki ehtinytkään käydä meillä vai tilaanko minä sellaisen meille salaa mieheltäni.. ? Höh !

Mä tilaisin pukin, vaikka mies vastustelis. Saa kai lapset olla lapsia ja iloitajoulupukin käynnistä niin kauan kuin uskoo pukkiin.

Meillä käy pukki. viime vuonna kun pukki kävin monen vuoden tauon jälkeen niin tuntui itsestäkin joulu ihan erilaiselta ja mukavalta. Joulutunnelma. :)

En tiedä mitä maksaa, riippuu ehkä missä asuu. Meillä täällä maalla kävisi ehkä joku naapuri parilla eurolla tai ilmaiseksi pukkina, mutta en halua sitä salaa mieheltä tilata ! Neuvottelut jatkunevat edelleen tästä asiasta..

Yhteistyössä