käykö näin usein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 11:14 ei tietenkään kirjoitti:
Ei kai kukaan ole sitä mieltä että nainen käyttäytyi oikein, ei tietenkään, törkeän teon teki. Ja ihan vain että emmehän me tiedä koko juttua, mitkä syyt on ollut kyseessä. Se on niin helppo jeesustella ja miehiä sääliä. Tosimies olisi ottanut selvää onko lapsi hänelle vai ei, säälittävä ressukka ruikuttaa jäljestäpäin.

Emme tiedä koko juttua, emme. Itseasiassa emme tiedä onko koko juttua edes olemassa. Ap:n jutun perusteella me nyt kuitenkin keskustelemme, kenties aikaa kuluttaaksemme, tuskin siksi, että meille on sydämen asia "jeesustella ja sääliä miehiä". Yhtä helppo on halveksia miesten tyhmyyttä ja viisastella ehkäisyllä. Niistä syistä naisen käytökseen-haluaisinpa tietää yhden syyn jonka perusteella naiselle olisi oikeutettua toimia näin.

Mutta ihan tosi, miettikääpä nyt tätä asiaa oikeasti käytännössä.
Miten niin tosimies olisi ottanut selvää onko lapsi hänelle vai ei?!?!?
Minä olen kyllä aika varma siitä, että yksikään mies ei lähtisi tekemään itsestään pelleä jos nainen sanoo olevansa varma, että lapsi ei ole tämän. Luulisin, että jos nämä ovat eronneet ja on siis syytä olettaa, että naisella on ollut suhde jonkun muun kanssa, ja tämä kivenkovaa väittää jonkun muun olevan isä, en oikeen usko että tämä mies sitten lähtee riitelemään naisen kanssa asiasta jonka piti olla varma, koska onhan myös se vaihtoehto, että tämä nainen puhuu totta, että joku toinen todella on sitten isä. Kuka siihen lähtee väenvängällä tunkemaan itseään väliin?
Ja eiköhän nainen itsensä ja oman kehonsa paremmin tunne kuin mies.

En kyllä oikeen osaa muuta motiivia tämän naisen touhuille kun sen, että ensin on kuvitellut ruusuisesti, että kyllähän tämä lapsi tässä yksinkin menee, mutta sitten huomannut että hups, siihenhän meneekin rahaa. Ja eikun sitten alkaa mies kelvata-ainakin maksumieheksi.
Kyllä minua suoraan sanottuna säälittää tämän miehen perhe.

Juu en minäkään tahtoisi olla miehen perheen kengissä. Ja yksi hyvä syy on väkivalta, sen uhka. Vaikka ap kuinka sanoisi että mies on tosi kunnollinen niin ei kaikki aina tiedä miten asiat todellisuudessa menee.

Ja puhut asiaa, ei kukaan mies mene tekemään vasiten itsestään maksumiestä 18 vuodeksi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 16:13 vieras kirjoitti:
Juu en minäkään tahtoisi olla miehen perheen kengissä. Ja yksi hyvä syy on väkivalta, sen uhka. Vaikka ap kuinka sanoisi että mies on tosi kunnollinen niin ei kaikki aina tiedä miten asiat todellisuudessa menee.

Ja puhut asiaa, ei kukaan mies mene tekemään vasiten itsestään maksumiestä 18 vuodeksi.

Hmm. Tuota väkivallan uhkaa en tullut ajatelleeksi..mutta jos on pelännyt sitä silloin, miten yhtäkkiä 4 vuoden päästä uskaltaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 15:48 Juuri näin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 16:40 peuhu kirjoitti:
Mun mielestä miehillä pitäisi olla jonkinlainen laillinen suoja tälläisiä kieroja naisten temppuja vastaan. Naisten on niin helppoa olla kieroja näissä asioissa ja tokaista sit päälle oisit pitänyt housut jalassa vaikka ois kuinka vakuutettu että ehkäisy on kunnossa, toki ehkäisy voi pettää mutta joissain tapauksissa se pettää tarkoituksella ja sitten pistetään mies maksamaan.

Juuri näin opetappa tämä lapsillesi
Niin kammottavaa kuin se onkin niin elämä voi olla joskun näin raadollista MUTTA onneksi suurin osa naisitakin on kunnollisia eikä juokse jakamassa itseään että saisi vastentahtoisen isän lapselleen ja maksu miehen. Tottakai opetan lapsilleni että ehkäisyä pitää käyttää AINA ja näitä juttuja lukuiessa tuli mieleen että ehkä kannattaisi käyttää seurustelu suhteissakin. Mutta kuitenkin opetan että (ja toivon että näin on) suurin osa naisita on kunnollisia vastuuntuntoisia kivoja tyttöjä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 15:11 voi hyvää päivää kirjoitti:
Kelle miehelle on epäselvää että jos on ollut sukupuoliyhteydessä naisen kanssa että siitä saattaa olla seurauksena raskaus? Kuka niitä oviksia laskee? Käsittääkseni sellaiset jotka haluaa tulla raskaaksi, ja kyllä silloin on miehelläkin tieto että mikä on ovulaatio. Jo peruskoululainen tietää ettei ole varmoja päiviä eli kierrosta ei voi laskea varmuudella hedelmöitymispäivää. Ehkä minä tunnen vain älykkäitä miehiä, ja hyvä niin. Ei tulisi mieleenkään olla tekemisissä minkään hölmön kanssa jota voisi vedättää, valehdella tai muuta sellaista.

Meille kyllä koulussa opetettiin että isä ehdokkaan voi laskea kahdenpäivän tarkkuudella ja että naisella on vuodessa 12 päivää mahdollista tulla raskaaksi( tai vähemmän). ap:n tapauksessahan ensin sanoi ettei mies ole isä ja sit neljän vuoden jälkeen sanoi et oliskin eli alunperin olisi laskenut etttä mies ei olisi ollut isä ilmeisesti ovulaatiosta.

Mun mielestä tollainen vedätys juttu on helppo tehdä miehelle tai sitten meilläpäin on niitä vähemmän älykkäitä miehiä :D Mutta onnekesi sulla on älykkäitä miehiä kun tunnut niitä arvostavan, silloinhan suhde toimii kun toista voi arvostaa joten onnellista elämää sulle :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 16:24 Möttönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 16:13 vieras kirjoitti:

Hmm. Tuota väkivallan uhkaa en tullut ajatelleeksi..mutta jos on pelännyt sitä silloin, miten yhtäkkiä 4 vuoden päästä uskaltaa.

Siksi varmaan kun ei tartte olla tekemisissä, ei edes samassa kaupungissa,silloin voi uskaltaa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 13:54 tulipa vaan mieleen kirjoitti:
Josko tämä äiti oli niitä *haluan lapsen ilman miestä" -tapauksia ja nyt viisastuneena on tajunnut, että lapsi tarvitsee sekä äidin että isän.

Mulla käväs ihan sama mielessä... voi kumpa ihmiset oppis ajattelemaan vähän pitemmälle asoita. Näillä asioilla voi sotkea niin monen ihmisen asiat :\|

Minä tein lapsen tolla ilan miestä periaatteella. Ja en ole katunut enkä vastasuudessakaan isää aio missään tapauksessa enään häiritä. On tietoinen lapsesta mutta ei kiinnostunut. Hyvin on mennyt.

Hohhoijaa että voi olla vaikeaa!-Vai ei voi enää ryhtyä isäksi no hän sitä tuskin päättää jos nainen vaatii isyystestejä niin paperi-isäksi rupeaa ainakin.Ja lapsellista tollanen kiukuttelu mieheltä \|O \|O Toki nainen toimi omalta osaltaan vastuuttomasti mutta nythän mies sitä jatkaa :(

\
Kelle miehelle on epäselvää että jos on ollut sukupuoliyhteydessä naisen kanssa että siitä saattaa olla seurauksena raskaus? Kuka niitä oviksia laskee? Käsittääkseni sellaiset jotka haluaa tulla raskaaksi, ja kyllä silloin on miehelläkin tieto että mikä on ovulaatio. Jo peruskoululainen tietää ettei ole varmoja päiviä eli kierrosta ei voi laskea varmuudella hedelmöitymispäivää. Ehkä minä tunnen vain älykkäitä miehiä, ja hyvä niin. Ei tulisi mieleenkään olla tekemisissä minkään hölmön kanssa jota voisi vedättää, valehdella tai muuta sellaista.

Asian vierestä... mtta mä ainakin lasken oviksia, etten tulisi raskaaksi.. Homma toiminut reilun vuoden miehen kanssa, kun jätin pillerit siksi etten tykkää popsia jatkuvasti niitä, ja kondomista ei kumpikaan tykätä. Käytetään "supervarmojen" päivien taktiikkaa, eli pari ylimäärästä päivää ovarista molempiin suuntaan. Kyllä ne toimii jos on säännöllinen kierto!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 13:27 merenneitonen kirjoitti:
\

Asian vierestä... mtta mä ainakin lasken oviksia, etten tulisi raskaaksi.. Homma toiminut reilun vuoden miehen kanssa, kun jätin pillerit siksi etten tykkää popsia jatkuvasti niitä, ja kondomista ei kumpikaan tykätä. Käytetään "supervarmojen" päivien taktiikkaa, eli pari ylimäärästä päivää ovarista molempiin suuntaan. Kyllä ne toimii jos on säännöllinen kierto!!

Heh heh kohta sitten toisella palstalla kysyt että voinko olla raskaana kun olen ollut kierron sinä ja sinä päivänä sillai... Ei vaan jokaisen oma asia miten ehkäisyn hoitaa mutta jos käy vanhanaikainen niin itse pitäisin typeränä jos aborttia lähtisi tekemään.

Ajatteleeko kukaan sitä itse teon tuotosta = ei-toivottu lapsi?
Miltä tuntuu siitä tuotoksesta, kun yrittää "isäänsä" yhteyttä ottaa ja vieras ihminen toivottaa alimpaan #&%?$!*. On siinä äidillä selittämistä. Kannattaisi oikeasti miettiä, miten niitä lapsia hankitaan. Lapsilla ei voi elää vaan lapsia varten pitäisi elää. Ja voin totuuden syvällä rintaäänellä kertoa, että kokemusta on.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 13:51 -piija- kirjoitti:
\
\

Heh heh kohta sitten toisella palstalla kysyt että voinko olla raskaana kun olen ollut kierron sinä ja sinä päivänä sillai... Ei vaan jokaisen oma asia miten ehkäisyn hoitaa mutta jos käy vanhanaikainen niin itse pitäisin typeränä jos aborttia lähtisi tekemään.

En lähtisikään tekemään aborttia siinä tapauksessa, vaan vauva saisi tulla jos on tullakseen..
Menkat kuitenkin kellontarkat..
Tulen kyllä kertomaan, jos käy vanhanaikaiset, ja perun puheeni supervarmoista päivistä ;)

Mitäs tykkäät, kun lastasi avoimesti haukutaan äpäräksi ja varsinkin siittäjän osalta...? Miten selität oman käytöksesi? Haukkumalla sitä, jolle valehtelit? Sairasta. Toivottavasti et saa koskaan lapsia!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 15:14 mitäs tykkäät kirjoitti:
Mitäs tykkäät, kun lastasi avoimesti haukutaan äpäräksi ja varsinkin siittäjän osalta...? Miten selität oman käytöksesi? Haukkumalla sitä, jolle valehtelit? Sairasta. Toivottavasti et saa koskaan lapsia!

Niin kuka sitä lasta äpäräksi haukkuisi???
Elämme 2000-luvulla, emme 40- tai 50-luvulla ! Vielä 70-luvulla puhuttiin AU-lapista ja AU-äideistä, ja avoliitot olivat kauhistuttavaa!

Tänä päivänä erolapsia tai yh-lapsia ei nimitetä äpäräksi, ei ainakaan toiset lapset!
Harvinaisempaa taitaa olla jos on ihan aito ydinperhe jossa on vain sinun ja minun lapset.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 19:28 minä kirjoitti:
Minä tein lapsen tolla ilan miestä periaatteella. Ja en ole katunut enkä vastasuudessakaan isää aio missään tapauksessa enään häiritä. On tietoinen lapsesta mutta ei kiinnostunut. Hyvin on mennyt.

Entäs, kun lapsi haluaa tietää isästään? Kait annat lapselle mahdollisuuden tavata ja ehkä vaikka tutustua isään ja isän puolen sukuun? Onhan hän saanut paljon ominaisuuksia isältään kuitenkin, ei vain yksin sinulta, vaikka kasvatustyö ja sosiaalinen perimä tuleekin vain sinulta.

Esimerkkinä oma lapseni, joka on hyvin pitkälti minun kasvattama, hän on hyvin paljon isänsä oloinen - ulkonäkö, ruumiin rakenne, perusluonne, luonteen erityispiirteet, tapa toimia asioiden suhteen, jopa rahankäyttö - hän on niin isänsä ja tämän suvun kaltainen, etten tiedä missä hänessä on sitä "minua", äitiä, tai minulta opittua juttua :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 15:48 hmmmmm kirjoitti:
\

Elämme 2000-luvulla, emme 40- tai 50-luvulla ! Vielä 70-luvulla puhuttiin AU-lapista ja AU-äideistä, ja avoliitot olivat kauhistuttavaa!

Tänä päivänä erolapsia tai yh-lapsia ei nimitetä äpäräksi, ei ainakaan toiset lapset!
Harvinaisempaa taitaa olla jos on ihan aito ydinperhe jossa on vain sinun ja minun lapset.

Äpäräksi haukutaan, kun on äpärä. Äpärä on silkkaa suomen kieltä. Ja äpärä on juuri sitä, kun isä ei halua olla missään tekemisissä. Aika helppoa on myös levittää sitä viestiä äpärästä nyky-yhteiskunnassa... Kivaa on äpärän aloittaa koulu, kun kaikki todella tietää, ettei äpärä todellakaan ole koskaan ollut eikä koskaan tule hyväksytyksi. Äidin oma pikku tuotos - äiti selittää. Että silleen!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 16:51 jaaaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 15:48 hmmmmm kirjoitti:
\

Äpäräksi haukutaan, kun on äpärä. Äpärä on silkkaa suomen kieltä. Ja äpärä on juuri sitä, kun isä ei halua olla missään tekemisissä. Aika helppoa on myös levittää sitä viestiä äpärästä nyky-yhteiskunnassa... Kivaa on äpärän aloittaa koulu, kun kaikki todella tietää, ettei äpärä todellakaan ole koskaan ollut eikä koskaan tule hyväksytyksi. Äidin oma pikku tuotos - äiti selittää. Että silleen!

Onko äpärä semmonenkin lapsi, jonka isä on kuollut - isähän ei ole missään tekemisissä lapsensa kanssa?

Onko äpärä silloinkin, jos on syntynyt avioliittoon ja on erottu eikä isi sitten enää pidä yhteyttä?

Lapsi joka tapaa isäänsä ei siis ole äpärä?

Näkyykö se päällepäin, että on äpärä ? Miten?

Jos muut oppilaat / luokkakaverit ja heidän vanhempansa eivät tiedä, että jollakin lapsella ei ole isää -juoka pitää yhteyttä - , niin mistä he arvaavat alkaa nimitellä jotakin lasta äpäräksi?

Oletko itse äpärä? Onko pihapiirissäsi semmosia? Nimitätkö heitä äpäräksi? "moi, mitä äpärä? meidän villesannan kanssa sinä äpärä et muuten leikikään, villesannalla kun on isi, ja sulla ei. onpa sulla hieno fillari, sossuko sen teille hommasi, vai #&%?$!* äitisi sen hankki? Isäsi sitä ei ainakaan sulle tuonut, kun kerran tommonen äpärä olet"

Kun lasten välillä on konflikteja, menetkö oven taakse: "sun äpäräsi teki tätä.." tai toisinpäin: "kuule, jos mun mussukka vähäsen potkasee sun äpärääs, niin se on oikein sille, turhaa mulle ulvot: meidän mussukkalla on isi ja se saa potkia tommosia äpäriä vastedeskin - mua ei kiinnosta sen äpärän rannemurtumat ja kallovammat, äpärälle ihan oikeen"

vai?

:laugh:

Kyllähän äpärä suomenkieltä on mutta kovin vanhanaikaista. Se kun tarkoittaa avioliiton ulkopuolella syntynyttä, eli avoliitossa syntyneetkin lapset ovat siis äpäriä, :laugh: sillä ei siis ole mitään tekemsitä onko lapsella isä vaan että onko syntynyt AVIOLIITTOON.

En tunne ketään kuka käyttäisi sanaa äpärä, enkä ole ikinä kuullut sitä lasten suusta.

Ai niin olen sentään kuullut kun oma mummoni sanoi minulle että olehan kiltisti ettei tartte kohta olla per´s reikä käsivarrella ja kun en heti tajunnut mitä se tarkoittaa niin mummo sanoi että äpärä sylissä.

En tiedä tilastoja mutta kai nykyisin syntyy yhtä paljon lapsia avoliittoon kuin avioliittoon eli ei kukaan enää nimittele lapsia jotka on syntyneet ilman papin aamenta.

Amen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 15:08 merenneitonen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 13:51 -piija- kirjoitti:
\
\

En lähtisikään tekemään aborttia siinä tapauksessa, vaan vauva saisi tulla jos on tullakseen..
Menkat kuitenkin kellontarkat..
Tulen kyllä kertomaan, jos käy vanhanaikaiset, ja perun puheeni supervarmoista päivistä ;)

Heh...vanhanaikaiset kävi... :D
Eli ne supervarmat päivät toimi parin vuoden ajan, ja nyt odotellaan miehen kanssa jälkikasvua syntyväksi marraskuussa. :heart:

En jaksanut lukea koko ketjua läpi, kun jo sivulla 1 kyseinen mies sai lokaa päälleensä ja nainen synninpäästön.
Kaikki vikahan on miehessä. Niin tottakai !! Typerää tullakaan tänne kyselemään yhtään mitään, vastaajina on YKSINHUOLTAJANAISET, jotka ajattelee vain että miten saisikynittyä kuviin maailman suurimman kus.ipään ja olennon joka on syyllinen kaikkeen, eli miehen, ylipåäätään miehen, ---- äh, mitä minä kirjotankaan, Kyseessähän on Pyhät Äidit, jotka Uhrautuu ja Ajattelee Aina Lapsensa Parasta.. :saint:

Ja mies vastuuseen siitä, että putkiaivoillaan ajattelee ja vieläpä USKOO NAISEN PUHETTA ! :headwall: TYHMÄ MIES, nainen valehtelee AINA ja jokainen nainen, joka tulee raskaaksi ILMAN, että on naimisissa ko. miehen kanssa, on vosu, h.uora, ja niin edelleen.. Mitäs mies panes-.kelee naista ylipäätään ...

Joten nyt tässä ap.n tapauksessa naisen vaikuttimet asiaan ovat semmoset, että hän on huomannut ettei se kaupungin kautta tuleva elatusmaksu riitä mihinkään. Hän on huomannut, että mies on hyväpalkkaisessa duunissa ja voi saada sitä kautta tältä mieheltä vähän enemmän fyrkkaa, vaikkapa jopa 300 e / kk. Lapsen parashan tässä on kyseessä.

Niin. \|O

Yhteistyössä