V
vierailija
Vieras
Mites muilla, käykä kauppa huutonetissä/torilla entiseen tahtiin? Miten tuntuu, että tää helmikuun loppu-maaliskuun alku on ollut ihan kuollutta. Tammikuussa kävi kauppa, mutta nyt on aivan hiljaista. Pöh.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai niin nyt pitäisikin jo istuttaa chilit ja muut esikasvatettavat. Saako torilta myös kasvien siemeniä? Onko noi sipulit istuttamiseen? Täytyypä käydä vilkaisemassa, mikä on tarjonta. Kiitos vinkista!Torilta saa melkein mitä vain, vaikkapa sipuleita.
Tunnistan torin "ostajat" tästä. Ikävä kyllä.Olen myynyt jonkin verran tavaroita torissa , mutta nyt on mitta täysi. Miten tyhmiä ihmiset oikein ovat kun myyjä melkein saa itse maksaa että tavara tullaan hakemaan/postitetaan?!
Ihme ehdotuksia tyyliin "asun 50km päässä joten sun on myytävä halvemmalla kun menee bensaa rahaa " siis WTF, ei ole mun ongelma missä asuu.
Paras oli kun olisi pitänyt lähettää postitse monen sadan euron lastenvaunut ILMAISEKSI siis itse saamatta hintaa vaunuista tai postikuluistaostaja olisi kuulemma IHAN VARMASTI maksanut jos olisivat sellaiset mitä etsii. Ei kysynyt edes tilinumeroani.
Mistä näitä paukapäitä oikein tulee ?![]()
Oletko tarkistanut myös roskapostisi? Monesti myyjän lähettämät viestit menevät roskapostiin.Ostajana ärsyttää myyjät jotka ei vastaa viestiin. Siis esim. jos ilmoituksessa ei ole mainittu toimitustavasta mitään ja lähettää viestin jossa kysyy onnistuuko postitus, tai jos on myynnis joku moniosainen juttu ja kysyy voisko myyjä myydä vain osan, niin noihin saa n. joka kolmas kerta vastauksen. Jos vastausta ei tule niin oletan että vastaus on kielteinen mutta oisko sen viestin lähettäminen oikeesti ylivoimaista? Kaikista helpointa kaikille olisi toki kertoa nuo asiat jo ilmoituksessa, osa toki näin tekeekin.
Samaa mieltä. Tinkiminen ei kuulu tähän kulttuuriin.Torilla on todellakin näitä tinkijöitä. Itse lopetan yleensä kaupanteon siihen paikkaan, kun aletaan tinkimään. Myyn ehjää tavaraa halvalla ja jos ei passaa, voi olla ilman. Ei mielestäni sovi suomalaiseen kulttuuriin ollenkaan.
Oon tarkistanu.Oletko tarkistanut myös roskapostisi? Monesti myyjän lähettämät viestit menevät roskapostiin.
Ei sentään ilmaiseksi ilmoittanut tulevansa hakemaan, kuten minulle kävi, kun myin huonekaluja ihan pilkkahintaan pois uusien tieltä, jotka tulivat nopeammin kuin alunperin odotettiin. Ensimmäinen kävi hakemassa ihan pyyntihintaan, toinenkin olisi maksanut pyyntihinnan näkemättä, jos olisin suostunut tekemään oharit ensimmäiselle.Heh. Ihania nää torin ostajat. Minulla on tuotteelle hinta 10 euroa, mikä on edullinen hinta ko. tuotteelle. Ostaja lähetti viestin: "Onhan tuote täysin virheetön? Ei yhtään naarmuakaan. Jos on virheetön niin maksan 2 euroa."![]()