Käykö kaikki kotihoidetut yli 3v. kerhossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on käyty lasten kanssa perhekerhossa syntymästä asti. Ja nyt tuo 3½ vuotias aloitti päiväkerhon ja tykkää kyllä hirveesti. Meillä ei päiväaikaan ole tässä ihan lähellä leikkikavereita ja niitä tuon ikäinen tuntuu jo kovasti kaipaavan.

Mitä teillä on 3v lapset tehneet kotona? eivätkö tylsisty?? Ymmärrän toki jos lähellä asuu paljon lapsia, niin varmasti on sitten virikettä. Meillä on kohta 3v lapsi ja on harrastanut vaikka mitä jo pitkään, en millään kykenis lasta viihdyttämään riittävästi.

Meillä 4v käy srk:n kerhossa 2 kertaa viikossa 2 tuntia kerrallaan. Ja ihan hyvin oon jaksanu kuskailla vaikka kaks muutakin lasta. Ja vastasyntyneen kanssa kyllä jaksoin lähteä kuskailemaan. Mutta jos vauvasi la on maaliskuussa, niin eihän se enää vastasyntynyt oo silloin syksyllä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä 4v käy srk:n kerhossa 2 kertaa viikossa 2 tuntia kerrallaan. Ja ihan hyvin oon jaksanu kuskailla vaikka kaks muutakin lasta. Ja vastasyntyneen kanssa kyllä jaksoin lähteä kuskailemaan. Mutta jos vauvasi la on maaliskuussa, niin eihän se enää vastasyntynyt oo silloin syksyllä..

Niin ei ookaan syksyllä, nyt mietinkin että laitanko esikoisen kerhoon nyt jo tammikuussa vai sitten syksyllä, kun jo jaksaisinkin kuskailla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin ei ookaan syksyllä, nyt mietinkin että laitanko esikoisen kerhoon nyt jo tammikuussa vai sitten syksyllä, kun jo jaksaisinkin kuskailla.

Meillä täällä srk:n kerhoon pääsee syksyllä ne, jotka on täyttäneet 3 kevään/kesän aikana. Syksyn aikana täyttäneet pääsevät tammikuussa.

Meillä ei kukaan ole käynyt missään kerhossa. Suoraan ovat kouluun menneet eli ei eskariakaan. Muuten lapsisuhteita on paljon, sillä kaikki ystävämme ovat suuria lapsia perheitä.

Yhteistyössä